Pasjonsblomst Skrevet 29. august 2011 #581 Del Skrevet 29. august 2011 Er du rundt EL nå? Homping er nå alltid bra, uansett. God mandagskveld til deg også. Tenn noen lys og kos deg inne i det begynnende høstmørket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 29. august 2011 #582 Del Skrevet 29. august 2011 Lilywhite! Er innom å legger igjen noen spor i boka di også. Har lest meg litt opp, men må erkjenne at jeg ikke har klart å lese alle 30 sidene like inngående. Håper spira snart sitter for dere Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. august 2011 Forfatter #583 Del Skrevet 29. august 2011 Er du rundt EL nå? Homping er nå alltid bra, uansett. God mandagskveld til deg også. Tenn noen lys og kos deg inne i det begynnende høstmørket! Ja, jeg tror jeg får EL i morgen... Så her er det så ofte vi gidder Har ikke tent stearinlys i kveld, men har kost meg med te og pledd i sofaen Mannen har vært flink og gått laaang fjelltur, så har nesten litt dårlig samvittighet, men jeg skal på fjelltur med pappa på onsdag da, så får ta det igjen da Er sååå glad på dine vegne at spiren satt igjen nå! Håper du kan slenge litt babystøv i denne retning Lilywhite! Er innom å legger igjen noen spor i boka di også. Har lest meg litt opp, men må erkjenne at jeg ikke har klart å lese alle 30 sidene like inngående. Håper spira snart sitter for dere Ha en fin kveld Så koselig at du har tittet innom Skulle godt gjøres å ha tålmodighet til 30 sider, så skjønner at det ble litt skumlesing Takk! Vi begynner å bli superklare nå, så hadde vært kjekt å ikke måtte vente så mye lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. august 2011 Forfatter #584 Del Skrevet 29. august 2011 Så litt på "Dagens mann" på TV3 i kveld... Herregud så flaut! Har snakket med min søster som har vært i Argentina i snart 3 dager nå, og hun har det bra Ingen som kan engelsk, og det ble stor oppstandelse da de skulle ha biffen well done og med hvitvin til, det var visst å radbrekke nasjonalretten! Gleder meg veldig til å besøke henne nå Ellers har jeg bestilt boken "Spis deg gravid" nå. Etter det jeg kan skjønne er det litt sånn lavkarbo-aktig men med fokus på hva som er fordelaktig når man prøver... Ingen anelse om det funker, men for 300 kr er det verdt forsøket Motivasjonen for å gå ned i vekt har vært borte en stund nå, men nå er den tilbake Har funnet et bilde av meg og en venninne som er 8 år gammelt, når jeg ble sammen med mannen. Da var jeg nesten 20 kg lettere og skikkelig smekker Har ikke ambisjoner om å bli så tynn med det første, men ned 10 kg hadde vært bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 30. august 2011 #585 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Hørtes ut som det ble en helg med mye artig innhold, om enn litt slitsomt... Håper du ikke har en alt for travel uke foran deg Motivasjon er nok det viktigste som skal til for å gå ned i vekt, så da er det jo supert at den har funnet veien tilbake til deg nå! håper du får noen gode tips i den boken Hvis du går ned 10 kg over tid er jo det kjempebra! God tirsdag Endret 30. august 2011 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 31. august 2011 Forfatter #586 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Hørtes ut som det ble en helg med mye artig innhold, om enn litt slitsomt... Håper du ikke har en alt for travel uke foran deg Motivasjon er nok det viktigste som skal til for å gå ned i vekt, så da er det jo supert at den har funnet veien tilbake til deg nå! håper du får noen gode tips i den boken Hvis du går ned 10 kg over tid er jo det kjempebra! God tirsdag Jepp Blir endel sosialt denne uken også, men koselig det Spiste middag hos en kompis i går, og i dag skal jeg på tur med pappa. I morgen skal jeg treffe noen venninner, og fredag blir det landskamp hos oss Resten av helgen skal jeg og kjære slappe av sammen Ja, håper jeg greier det! Takk for at du heier på meg Håper du hadde en fin tirsdag du også! Endret 31. august 2011 av Lilywhite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 31. august 2011 Forfatter #587 Del Skrevet 31. august 2011 Det ser ut på tempstigningen som at jeg har hatt EL nå, så vi får håpe det stemmer Skal i allefall ha truffet denne gangen Jeg har veid meg i dag, og har bestemt meg for å ha veiedag hver onsdag. Foreløpig er jeg ikke så lysten på å dele startvekten min, men jeg har i allefall tenkt å skrive hver onsdag hvor mye jeg har gått ned, så får vi håpe at det fungerer som en ekstra dytt for å gjøre en innsats Ha en fin dag dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 31. august 2011 #588 Del Skrevet 31. august 2011 Spennende å se om det blir full pott denne PP God tur på fjellet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 31. august 2011 #589 Del Skrevet 31. august 2011 Håper du har fine sosiale dager. Heier på deg jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 31. august 2011 Forfatter #590 Del Skrevet 31. august 2011 Spennende å se om det blir full pott denne PP God tur på fjellet! Jepp, lov å håpe Takk, bare kjapt innom nå mens jeg venter på pappa Håper du har fine sosiale dager. Heier på deg jeg også! Uken så langt har vært fin Håper den har vært det for deg også! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 1. september 2011 #591 Del Skrevet 1. september 2011 Å måtte skrive åpent ned her hver uke hva du går ned kan nok hjelpe ja! Vi skal passe på Kos deg på treff med venninner i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 1. september 2011 #592 Del Skrevet 1. september 2011 Måtte når du skrev om dagens mann.. Jeg kjenner nemlig en mann som skal være med i det programmet - en kompis av broren min som forøvrig er en smule spesiell Spent på om han får seg noe date. Håper sengegymnastikken har hjulpet denne gang Så spennende med vektprosjekt - det går nok bra skal du se Vi skal passe på at du skriver inn vektnedgang hver onsdag Ha en fin torsdag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. september 2011 Forfatter #593 Del Skrevet 1. september 2011 Å måtte skrive åpent ned her hver uke hva du går ned kan nok hjelpe ja! Vi skal passe på Kos deg på treff med venninner i dag Håper det ja Bra du vil passe på Var kjempekoselig med venninner i dag Vi var ute og spiste, og jeg var flink og drakk ikke brus og prøvde å tenke lavkarbo, selv om jeg spiste bittelitt brød og en halv potet da :gjeiper: Måtte når du skrev om dagens mann.. Jeg kjenner nemlig en mann som skal være med i det programmet - en kompis av broren min som forøvrig er en smule spesiell Spent på om han får seg noe date. Håper sengegymnastikken har hjulpet denne gang Så spennende med vektprosjekt - det går nok bra skal du se Vi skal passe på at du skriver inn vektnedgang hver onsdag Ha en fin torsdag videre Haha, det blir morsomt! Håper du gir meg et hint på forhånd, nysgjerrig som jeg er! Kjedelig at det ikke har skjedd noe hos deg enda da, men kan fortsatt satse på terminbaby Takk Dere er gode Håper du har hatt en fin torsdag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. september 2011 #594 Del Skrevet 2. september 2011 Innom for å ønske deg en fin helg! Det er lett å skeie ut når man er ute og spiser, så syns du var flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2011 #595 Del Skrevet 2. september 2011 Håper det funker med åpenhet rundt vektprosjektet! Blir straks litt mer forpliktende når du "må" dele det med oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 3. september 2011 #596 Del Skrevet 3. september 2011 Hei hei Lilywhite! Måtte bare innom og lese litt i dagboka di og legger igjen et lite spor. Kaster litt babystøv her og håper veldig på to streker til deg og mannen aldeles strakser:) Skal uansett følge med videre og håper virkelig du får en spire i magen nå :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. september 2011 Forfatter #597 Del Skrevet 3. september 2011 Innom for å ønske deg en fin helg! : ) Det er lett å skeie ut når man er ute og spiser, så syns du var flink! :klemmer : Takk Ja, syntes jeg var ganske flink selv også Synes jeg merker litt til det allerede, så det er jo positivt Helgen begynte bra med å se landskampen med venner i går Resten av helgen skal jeg og mannen bare slappe av sammen, så det blir kjekt Håper det funker med åpenhet rundt vektprosjektet! Blir straks litt mer forpliktende når du "må" dele det med oss... :lur : :pisk : :fnise : Skal prøve å holde meg selv i nakken så ikke jeg får av dere Hei hei Lilywhite! Måtte bare innom og lese litt i dagboka di og legger igjen et lite spor. Kaster litt babystøv her og håper veldig på to streker til deg og mannen aldeles strakser:) Skal uansett følge med videre og håper virkelig du får en spire i magen nå :strix: :strix: Hei! Så koselig med en ny som stikker innom dagboken Heldige deg som er Gratulerer! Prøvde dere lenge eller? meg i allefall litt i babystøvet, takk skal du ha Må inn i boken din og hilse på etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. september 2011 Forfatter #598 Del Skrevet 3. september 2011 I dag har jeg stått i valgboden i øs pøs regn, men timene gikk fort Masse hyggelige partikollegaer og mange hyggelige potensielle velgere Noen grinebitere også, men de bryr vi oss ikke om Jeg og kjære hadde snakket om å dra på kino i dag, men siden været er som det er så holder vi oss hjemme. Biff med masse grønnsaker til og film Hørte ikke noe mer fra de jeg var på intervju hos sist, noe jeg heller ikke hadde forventet. Vurderte å ringe de, men siden jeg sendte en mail etter intervjuet ville jeg ikke være for masete heller. Men nå har jeg fått et nytt intervju i neste uke, så får krysse fingrene for det i stedet Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. september 2011 #599 Del Skrevet 3. september 2011 Hørtes deilig ut å bli inne i regnværet sammen med sin kjære og god mat Så rart at du ikke har fått noe som helst tilbakemelding etter intervjuet?! Ganske uprofesjonelt egentlig... De bør jo gi en eller annen form for tilbakemelding, positiv eller negativ! Ønsker deg en gooood koselørdag! PS: Jeg syns også du var kjempeflink ute med venninnene! Man skal jo ikke endre livsstil helt syns jeg! Da blir bare ting mye vanskeligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 3. september 2011 #600 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg synes det er en irriterende skikk, dette med å ikke gi tilbakemelding til folk man har hatt på intervju. SÅ mange har man vel ikke intervjuet, så det tar ikke år og dag å gi tilbakemelding. Folk, ass Krysser fingre for neste intervju da! Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå