Gå til innhold

Mennesker som bruker sykidelisk DOP!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei altså, jeg vet ikke hvor j ska bynne jeg alså...

Venninna mi kjenner ei venninne... hu skal visst ha prøvd både fleinsopp og andre hardere rusemiddler! For dere som ikke vet hva fleinsopp er, så var det det JUni AnkerHansen tok i hotel cesar og ble heelt gal! Og dette får jeg vite min omgangskrets tar, nå midt i jula.....jeg skal i all fall aldri møte på hun håper jeg, virker jo helt blåst.....hva er deres mening om dette????

Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Hvis du definerer verden etter hva som skjer i hotell cæsar, vil du kanskje ha odt av litt fleinsopp sjæl for å utvide horisontene dine :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Er fristet til å tro du har smakt litt flein selv, utifra stavingen din...

AnonymBruker
Skrevet

Jaha...takk for støtten da,jeg er bare 17 så det er litt teit å ambefale meg narkotika pluss att jeg har dysleksi og att jeg tok juni som ett exempel.....

teit å anklage meg for å være NARKOMAN!!!!

AnonymBruker
Skrevet

Dessuten tar hu LSD og syre og.....

Skrevet

Hun er jo ikke venninnen din, så hvorfor bry seg?

Skrevet

LSD og syre er det samme.

Jeg skjønner at det er ekkelt for deg å vite at en av dine gode venner har en venn med slike vaner, og det kan godt hende denne jenta er på kjøret. Men samtidig så er det fullt mulig å ta et stoff av og til og klare å kontrollere forbruket sitt altså UTEN å være narkoman. (Dog vet jeg at mange er uenige med meg her). Kanskje du er redd veninna di skal velge den samme stien? Kanskje det kan berolige deg å ta en skikkelig prat med venninna di og forsikre deg om at hun ikke ville følge i denne vennens fotspor?

AnonymBruker
Skrevet

SKJØNNER DU ikke en dritt eller??? Poenget er jo at hu er venninna til venninne mi og derfor kommer hu til å friste hu til å prøve og.....og da blir sikkert jeg å hekta, for det var hu venninna jeg gikk sammen med første gang jeg drakk og jeg er ikke 18 engang....en ser åssen d gikk.... måtte nesten pumpes for faen.....

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet (endret)

For å mate trollet: jeg kjenner mennesker som har tatt flein, lsd, ymse former av sterk thc og som ikke har hatt noen problemer i etterkant. Jeg kjenner også noen som desverre fikk ødelagt ganske mye av psyken sin som følge av en dårlig tripp.

Men de er mennesker som gjør selvstendige valg, og det kan man ikke hindre dem i.

edit: skrivefeil

Endret av Kevlarsjäl
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ehhhh!!!! Du tror ikke du tar litt vel av her nå? :kaffekopp:

Jeg er 16 år og har en del eldre venner, så jeg er kansje litt mer moden... spiser flein omtrent hver helg sammen med vennene mine, å jeg føler meg fantastisk, føler jeg har nådd mye lengre enn det de fleste har ;) Superior being!!!

Gjest Adriana.
Skrevet

Lol.

Visst du har so utruleg lite viljestyrke, at du kjem til å begynne på dop fordi ein venn av venninna di gjer det, so synst eg veldig synd i deg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kremt... narkomaaaaaaaaan! Ingen vet vel sånt, med mindre de har prøvd det? :ler:

-Bente,28

Gjest Sommertid
Skrevet

Du har da en egen fri vilje til å velge om du vil prøve dop eller ikke?

Det er ingen som tvinger deg til det, og om vennina di begynner med det er det bare å kutte henne ut. Fortell dine bekymringer til henne.

Jeg har måtte kutte ut venner pga at de har begynnt med pod av diverse slag. Jeg kan ikke være rundt mennesker som gjør slikt fordi jeg er veldig impulsiv og nyskjerrig. Jeg hadde mest sansynelig endt opp med å prøve det selv om jeg hadde hatt kontakt med dem.

AnonymBruker
Skrevet

Lol.

Visst du har so utruleg lite viljestyrke, at du kjem til å begynne på dop fordi ein venn av venninna di gjer det, so synst eg veldig synd i deg ;)

TS her, tror none prøvde å blackmale meg her for det var vaffal ikke jeg som skrev!!! Skjønner du? Greit atte dere prøver å gjøre meg til narr i min egen tråd, sopphuer, men start gjerne deres egne trolle tråder framover.....

TS = TRÅDSTARTER btw og det er jeg....jeg er forresten 21 ja greit jeg har dyslexi men det er aldri greitt å mobbe meg som har det...

Skrevet (endret)

djises :ler:

Endret av cyanid
Skrevet

Så da tror du altså ikke at du vil bli narkoman fordi venninna til venninna di liker å ta syre? Hva er problemet da?

AnonymBruker
Skrevet

LSD is sooo gooood... I love you all and I am jealous you know!!! :kjefte:

:hjerte: Koz fra Alberto Hoffmann :hjerte: :hjerte: :fjerte: :hjerte:

Skrevet (endret)

Jeg skjønner at det er ekkelt for deg å vite at en av dine gode venner har en venn med slike vaner, og det kan godt hende denne jenta er på kjøret. Men samtidig så er det fullt mulig å ta et stoff av og til og klare å kontrollere forbruket sitt altså UTEN å være narkoman. (Dog vet jeg at mange er uenige med meg her). Kanskje du er redd veninna di skal velge den samme stien? Kanskje det kan berolige deg å ta en skikkelig prat med venninna di og forsikre deg om at hun ikke ville følge i denne vennens fotspor?

Ungdommer som bruker rusmidler regelmessig, ender stort sett opp med å bli hekta. Så enkelt er det, og TS gjør rett i å bekymre seg.

Tillegg: Jeg hadde ikke sett at TS sier hun er redd for selv å følge med i dragsuget. Kanskje TS nå står overfor en av de vanskelige beslutningene i livet, som å si NEI til venninna si, evt fulgt opp med "Jeg tror ikke vi kan være venner mer, jeg fikser ikke livsstilen din." Hvis det er sånn hun ser det, selvsagt.

Endret av Mann 42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...