AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #21 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har ikke slurva med pilla, for den er jeg veldig obs på å ta vært dag til samme tid. Å pilla er ikke 100% sikker heller akkurat . Det var bare meninga at det sku skje bare .. jeg aner ikke jeg asså ..
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #22 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har ikke slurva med pilla, for den er jeg veldig obs på å ta vært dag til samme tid. Å pilla er ikke 100% sikker heller akkurat . Det var bare meninga at det sku skje bare .. jeg aner ikke jeg asså .. Som du sier, kanskje det var meningen at det skulle skje! Snakk med samboeren din og fortell at slik er situasjonen, hvordan du føler og hva gjør dere! Er sikkert veldig lett for din samboer å si at du kan ta abort når han ikke er i situasjonen i forhold til å faktisk be deg om å fjerne barnet hans... Lykke til
Gjest Krizzy Skrevet 1. januar 2011 #23 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har ikke slurva med pilla, for den er jeg veldig obs på å ta vært dag til samme tid. Å pilla er ikke 100% sikker heller akkurat . Det var bare meninga at det sku skje bare .. jeg aner ikke jeg asså .. Vel, dersom man går på p-pillen, og man blir gravid, er min mening at da er det meningen at det skulle skje. Men snakk med samboeren din, og se hva han sier! Hold oss gjerne oppdatert. Lykke til!!
Independent_ Skrevet 1. januar 2011 #24 Skrevet 1. januar 2011 Bare sånn til opplysning: Det er alltid 1% sjanse for graviditet når man går på p-piller. Du kan ha falt under de 1% Uansett, jeg syns ikke du bør uroe deg alt for mye over dette før du forteller det til din samboer. For alt du vet så kanskje han reagerer med lykke og godt mot. Han er jo klart over at sjansen for å bli gravid er der, selv om at man bruker piller, kondomer og alt mulig annet. Og hvis han vil ha barn med deg om 3-4 år, tror du ikke at han kan strekke seg noen år og vente på det barnet sammen med deg nå? Bare fortell han at han var med på det han også It takes two.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #25 Skrevet 1. januar 2011 Ja, godt at noen får meg i bedre humør Kan jo ikke skade om det kommer en liten en noen år føre en planlagt Han har jo ikke noe grunn te å bli sur heller da, sånn egentlig.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #26 Skrevet 1. januar 2011 Tar du abort må du leve med det resten av livet, får du ungen, så blir h*n voksen og selvstendig etterhvert. Så egentlig er det mye "kjappere" å få ungen enn å ta abort. det vil jeg ikke si, man skal jo leve med en unge resten av livet også. Ungen er ikke ute av livet ditt det året h*n fyller 18. Men en som ikke ønsker å ta abort, bør ikke ta abort. Særlig ikke etter press fra andre. På de aller fleste forhold, tilogmed de parene som har vært sammen i ti år og er over 30 når de får barn, så vil det første barnet være en utfordring. Forhåpentligvis tåler forholdet til ts det, det håper jeg.
teeny91 Skrevet 1. januar 2011 #27 Skrevet 1. januar 2011 Ja men vis man tar abort, så kan man ikke være helt sikker på at man kan få barn senere når man vil ha Men jeg skjønner den med at man må leve med en unge resten av livet
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #28 Skrevet 1. januar 2011 Vel, dersom man går på p-pillen, og man blir gravid, er min mening at da er det meningen at det skulle skje. Meningen...? Hvem bestemmer det? Sitter det en slags guddom og røsker et egg ut av egglederen (siden det ikke skal skje når man går på piller), passer på at spermen finner det og dytter egget sånn at det fester seg i livmora (noe som heller ikke skal skje)? Folk får ta ansvar for eget liv, ikke skylde på høyere makter som har lite respekt for hormoner. Det som har skjedd er tilfeldigheter TS, dermed er det også ene og alene ditt og deres valg å bestemme hva dere vil gjøre med barnet. Tror ikke dere bryter med noen høyere mening da. 1
Gjest Krizzy Skrevet 1. januar 2011 #29 Skrevet 1. januar 2011 Meningen...? Ja. Men hvor står det noe i innlegget mitt om høyere makter? Har aldri sagt noe om det.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #30 Skrevet 2. januar 2011 Har jo ikke noe med høyere makter det da . Er ett uttrykk som man bruker da. Folk har vel lov til å tro hva de vil vel ?
Sushi Skrevet 2. januar 2011 #31 Skrevet 2. januar 2011 Ja men vis man tar abort, så kan man ikke være helt sikker på at man kan få barn senere når man vil ha Men jeg skjønner den med at man må leve med en unge resten av livet Det er veldig liten sannsynlighet for at man blir steril av en abort. Helt sikker på at man kan få barn senere kan man jo aldri være, abort eller ikke. Skjønner heller ikke dette med at "det var meningen at det skulle skje" fordi hun brukte prevensjon. Det var ikke meningen eller ikke meningen, men det skjedde. Og nå har TS et valg. Du må fortelle hvordan det går da 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #32 Skrevet 2. januar 2011 Ja skal fortelle hvordan det går senere ikveld For han kommer hjem i kveld Da får jeg bare krysse armer og bein, å håpe på at det går bra ^^
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #33 Skrevet 2. januar 2011 Vel jeg kan fortelle at jeg gikk på p-pilla, hadde verken slurvet eller hatt spysjuke, eller bytta merke, men klarte å bli gravid likevel, så JO det kan skje!!!! Ergo ikke tS sitt ansvar alene nei!!! Jeg har blitt gravid på p pillen 3 ganger uten at jeg har gjort noe som minner om å slurve. Jeg måtte til slutt bytte prevansjon siden legen mente, jeg mener, og det er jo ingen hemmelighet, jeg tar ikke sjansen på p piller lengre...
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #34 Skrevet 2. januar 2011 Ja men vis man tar abort, så kan man ikke være helt sikker på at man kan få barn senere når man vil ha Men jeg skjønner den med at man må leve med en unge resten av livet Den sjansen er veeeeeeeeeeeeeeeldig liten du.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #36 Skrevet 2. januar 2011 wow 3 ganger. Ja alt kan skje =) Tydeligvis.. da jeg ble gravid første gang på pillen, synes vi det var greit at jeg fortsatte på den, man blir jo ikke gravid 2 ganger på p pillen. 2 gangen fortsatte jeg og, for 3 ganger er så lite sannsynlig som ingenting. men ja, 3 gangen... Jeg bruker nå p stav...
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #37 Skrevet 2. januar 2011 Ja veit den sjansen er liten, men det er ikke umulig da, det er 2 i familien min som har tatt abort , å de er en del eldre en meg, ho ene har prøvd i 5 år og ho andre i 3 år :S Å da føler ikke jeg for å ta abort altså
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #38 Skrevet 2. januar 2011 Tydeligvis.. da jeg ble gravid første gang på pillen, synes vi det var greit at jeg fortsatte på den, man blir jo ikke gravid 2 ganger på p pillen. 2 gangen fortsatte jeg og, for 3 ganger er så lite sannsynlig som ingenting. men ja, 3 gangen... Jeg bruker nå p stav... Har vurdert p stav selv, etter det her Er går det greit med p stav da ?
Envy Skrevet 2. januar 2011 #39 Skrevet 2. januar 2011 Spent på hvordan samboeren din tar det, siden dette er noe av samme situasjonen jeg ville endt opp i hvis det plutselig hadde dukket opp et uhell her. Lykke til med å fortelle han nyheten, håper du oppdaterer oss om hvordan det gikk
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #40 Skrevet 2. januar 2011 Har vurdert p stav selv, etter det her Er går det greit med p stav da ? Ja det går greit, ingen skade skjedd Jeg vurderer å bytte til p ring, men ettersom det har gått bra med den prevansjonen jeg bruker nå, så skal jeg ikke ha behov for å bytte. Men jeg vet at mange ikke kan bruke p stav pga allergi eller en lignende reaksjon, men det vet man vel ikke før man har prøvd..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå