AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg fikk en SMS i natt med følgende: Juullimi pilluaritsi, kornelie qaqortumiit eqqaamalaarltit, ukiortaamullu iserluarisi. Noen som vet hva dette betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katt1 Skrevet 1. januar 2011 #2 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg fikk en SMS i natt med følgende: Juullimi pilluaritsi, kornelie qaqortumiit eqqaamalaarltit, ukiortaamullu iserluarisi. Noen som vet hva dette betyr? Hva med og høre med avsenderen?? :løsningsorientert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 1. januar 2011 #3 Del Skrevet 1. januar 2011 Sikkert bare en fylle melding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 1. januar 2011 #4 Del Skrevet 1. januar 2011 Tviler på at det betyr noen ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C-C Skrevet 1. januar 2011 #5 Del Skrevet 1. januar 2011 Det betyr god jul og godt nyttår, tar forbehold om enkelte oversettingsfeil her:D Grønnlandsk er ikke akkurat noe jeg snakker haha:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #6 Del Skrevet 1. januar 2011 Hva med og høre med avsenderen?? :løsningsorientert: Meldingen kom fra et ukjent utenlandsk nummer, derfor er det ikke noe fristende å sende en melding tilake og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #7 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg fikk en SMS i natt med følgende: Juullimi pilluaritsi, kornelie qaqortumiit eqqaamalaarltit, ukiortaamullu iserluarisi. Noen som vet hva dette betyr? De to første ordene betyr i allefall "gledelig jul", men språket er jeg usikker på. Gammel gammel norsk, eventuelt islandsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C-C Skrevet 1. januar 2011 #8 Del Skrevet 1. januar 2011 Grønnlandsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #9 Del Skrevet 1. januar 2011 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 1. januar 2011 #10 Del Skrevet 1. januar 2011 Det første du bør gjøre er å finne ut hvilket land meldingen kommer fra(se på de første sifrene). Da får du i alle fall en pekepinn om hvilket språk det er. Deretter finner du et oversettelsesverktøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 1. januar 2011 #11 Del Skrevet 1. januar 2011 Det første du bør gjøre er å finne ut hvilket land meldingen kommer fra(se på de første sifrene). Da får du i alle fall en pekepinn om hvilket språk det er. Deretter finner du et oversettelsesverktøy ... eller så kan en bare be google translate finne språket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå