Gå til innhold

Hva er galt med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 25 som er gift. Har ingen barn.

Det siste halvåret har jeg følt meg skikkelig dritt for å si det rett ut. Jeg sliter mye med mageplager og dette påvirker meg ganske mye psykisk. Jeg blir redd for å gå for langt fra et toalett og føler det legger en demper på livet mitt. Jeg er ferdig utredet hos lege og har fått diagnosen colon irritable.

Den siste tiden har mannen min blitt så kjeftete på meg. For små ting så kjefter han. F.eks. her om dagen spurte jeg om han kunne slå av en lampe og da kjeftet han på meg og sa at jeg måtte vel tåle at lyset stod på...Jeg blir så innmari lei meg og begynner lett å gråte, men jeg gråter i skjul og blir veldig innsluttet når jeg får kjeft.

Jeg blir så fortvilet:( Jeg lurer på om det kan være p.g.a. mageplagene og det psykiske at jeg er så nærtagen. Men når jeg tenker tilbake så har jeg vært sånn ganske lenge.

Jeg ble mobbet på slutten av barneskolen og de to første årene på ungdomsskolen. Mest fordi jeg hadde noen ekstra kilo og det har jeg forsåvidt nå også. Jeg merker jeg tenker mye på dette og at det er sårt.

Er lissom ikke noe jeg gleder meg til lenger. Jeg er bare lei.

Er det dette man kaller å møte veggen?? Noen tips til hva jeg kan gjøre for å få det bedre?

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt være den berømte "veggen" du har møtt. Jeg synes du skal ta det opp med legen din slik at du kan få hjelp. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...