Gjest Gjest-syk Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Har feber, er utrolig varm. Har latterlig vondt i halsen, tørrhoste, vondt i hodet osv. Provlemet er st det er så ubehagelig at jeg klarer ikke sove, har sover Max 2 timer de siste 4 dagene. Ikke klarer jeg å spise noe som helst heller. Er dette bare vanlig influensa eller bør jeg kontakte lege, holder på å bli gal her:p håper dere har hatt en bedre kveld enn meg! Godt nyttår!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Ja det er vanlig influensa! influensa er å være skikkelig syk. Ikke bare forkjøla.
Lachesis Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Hehe, jeg sitter med eksakt samme greia. Det samme gjør bestemor,kusina mi med familie og nærmere halvparten av kollegaene mine. Bare slapp av. Influensa er no forbanna herk, men det du beskriver er helt normalt. Vi må nok lide litt til. Ingen grunn til å dra til legen hvis det ikke er noe annet som er galt. De vil bare sende deg hjem med beskjeden om å drikke mye og slappe av. God bedring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå