Smørblomst82 Skrevet 14. mars 2011 #21 Del Skrevet 14. mars 2011 Hei hei Jeg følger også med i kulissene. Er prøver selv så er spennende å lese andres erfaringer Ja kroppen er god på å lure oss innomellom.. Selv venter jeg på IKM som jeg tror er i løpet av neste uke.. Har ikke helt stabil syklus enda, så har mine tvil på at det klaffet.. Men vi får vente å se Blir spennende å følge deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 24. mars 2011 #22 Del Skrevet 24. mars 2011 Heihei. Årh, rister skikkelig i eggstokkene mine, jeg vil også bli graviiiid. Eller prøve å bli det da. Men får vel vente til jeg har mastergraden i boks. Driver du med hest forresten? Mtp. avataren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 29. mars 2011 #23 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei! Har lest igjennom dagboka di og legger igjen et lite spor Lykke til med videre prøving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemone_ Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #24 Del Skrevet 30. mars 2011 Hei dere som har vært innom og lest, så koselig at dere legger igjen spor Her skjer det ikke så veldig mye for tiden, litt knute på tråden... så derfor skrives det heller ikke så mye. Denne måneden har jeg ikke fått noen positiv EL test og vi har heller ikke prøvd utenom (noe jeg nå har poengert ganske grundig...) så da blir det bare å vente til neste måned Kjenner jeg begynner å bli utålmodig... Men man må jo være to! Mannen trur vel at den kommer med storken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 31. mars 2011 #25 Del Skrevet 31. mars 2011 Huff da. Håper det ordner seg snart. Sender deg en i mellomtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå