Fanta Exotic Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 På tacolasagnen fra Toro står rømme på lasagnen som et serveringstips. Man skal erstatte osten på toppen med rømme. Jeg skal ha noen jenter på besøk her etterpå, og holder på å lage lasagne. Jeg syns rømme istedenfor ost høres interessant ut, så jeg prøvde det på lasangen idag. Lasagnen jeg har laget er ikke tacolasange, men vanlig lasagne. Noen som har erfaring med slik lasagne med rømme? Litt kjedelig hvis det blir helt forferdelig nå som jeg venter gjester.
Beauté Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Nei ost er et must. Kanskje begge deler?
Sunniva81 Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Rømme på lasagne er knallgodt! Meeeen, det kan serveres som tilbehør på samme måte som hvitløksbaguetter og salat,da. Ost er et must på toppen av lasange, mener jeg også. Men hvis det er et serveringstips,hvorfor ikke prøve? Kan bli sukssè det 1
Fanta Exotic Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2010 Ja, jeg tenkte på det etterpå. Altså at jeg bare kan sette begeret på bordet, men nå står den ihvertfall i ovnen. Jeg har også meksikansk salat og hvitløksbaguetter, så dette skal bli bra! Bare lasagnen er god da.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 rømme med litt presset hvitløk i, salt og pepper, nyydelig oppå lasagnen Eller i skål ved siden av
missu_ Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Samboeren min bruker rømme på lasagne. Først har han alle lagene med kjøttdeig og pastaplater, så tar han på rømme og til slutt ost helt på toppen
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Et par skjeer med crème fraîche er også knallgodt å ha i sausen! samme til pizza, mmmm!:D
MarianneE Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 nå ble jeg sulten..... Lasagne og rømme er jo bare utrolig godt hver for seg. Og sammen må det jo være bare digg!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå