Gå til innhold

Rømme på lasagne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

På tacolasagnen fra Toro står rømme på lasagnen som et serveringstips. Man skal erstatte osten på toppen med rømme.

Jeg skal ha noen jenter på besøk her etterpå, og holder på å lage lasagne. Jeg syns rømme istedenfor ost høres interessant ut, så jeg prøvde det på lasangen idag. Lasagnen jeg har laget er ikke tacolasange, men vanlig lasagne. Noen som har erfaring med slik lasagne med rømme? Litt kjedelig hvis det blir helt forferdelig nå som jeg venter gjester. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ost er et must. Kanskje begge deler?

Skrevet

Rømme på lasagne er knallgodt! Meeeen, det kan serveres som tilbehør på samme måte som hvitløksbaguetter og salat,da. Ost er et must på toppen av lasange, mener jeg også.

Men hvis det er et serveringstips,hvorfor ikke prøve? Kan bli sukssè det :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg tenkte på det etterpå. Altså at jeg bare kan sette begeret på bordet, men nå står den ihvertfall i ovnen. Jeg har også meksikansk salat og hvitløksbaguetter, så dette skal bli bra! Bare lasagnen er god da. :)

AnonymBruker
Skrevet

rømme med litt presset hvitløk i, salt og pepper, nyydelig oppå lasagnen :) Eller i skål ved siden av :)

Skrevet

Samboeren min bruker rømme på lasagne.

Først har han alle lagene med kjøttdeig og pastaplater,

så tar han på rømme og til slutt ost helt på toppen :)

AnonymBruker
Skrevet

Et par skjeer med crème fraîche er også knallgodt å ha i sausen! samme til pizza, mmmm!:D

Skrevet

nå ble jeg sulten.....

:sikle:

Lasagne og rømme er jo bare utrolig godt hver for seg.

Og sammen må det jo være bare digg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...