Capricorn Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Jeg ønsker dere alle et fantastisk godt 2011! Dere syke blir friske Dere ulykkelige blir lykkelige Dere fattige blir rikere Dere ufrivillige barnløse endelig får det dere ønsker mest Dere single finner kjærligheten Dere arbeidsledige får jobb Godt nytt år
Gjest Blondie65 Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 (endret) Godt Nytt År! Endret 31. desember 2010 av Blondie65
Capricorn Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2010 Godt nyttår fra meg og Pus Ooops! Glemte de firbente og ikke minst Pet sin Pus! Godt nytt år til andre levende vesener også! To, fire eller ingen bein, pels eller ikke
Søtpotita Skrevet 31. desember 2010 #6 Skrevet 31. desember 2010 Flott tråd! Godt nyttår til deg også! Og alle andre som tittar innom
SnikkSnakk Skrevet 31. desember 2010 #7 Skrevet 31. desember 2010 Godt nyttår! Selv om jeg alltid har liten tro på at alt kommer til å bli så mye bedre i et nytt år..men man kan jo alltids håpe og være optimistisk!
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #8 Skrevet 31. desember 2010 Godt nyttår! Selv om jeg alltid har liten tro på at alt kommer til å bli så mye bedre i et nytt år..men man kan jo alltids håpe og være optimistisk! Man kommer langt med å ønske andre og seg selv godt Hadde alle gjort det samme så hadde det vært fred på jord. Så ja man kan jo håpe...... Godt nytt år 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå