Gjest Megvelja Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Jeg er ikke lesbisk, ei heller bifil. Jeg har aldri tenkt eller følt det slik om eller for en annen kvinne før. Hva som er spesielt med bestevenninnna mi aner jeg ikke. Jeg har et så sårt behov for å være god med henne. Kose med henne. Tilfredsstilt henne. Kjenne at hun nyter det jeg gjør med henne. Tanken på at hun skal gjøre noe med meg eksisterer egentlig ikke. For det har jeg ikke behov for. Vi har kysset et par ganger på fest. Mest for å vise oss fram på en måte. Det har ikke gitt meg så mye. Utenom en gang, da ble vi begge revet med. Og det ble intense tungekyss. Det var så deilig. Ville bare ligge henne ned, ta av henne klærne og nyte hver centimeter av kroppen hennes. Noen som kan forklare hvorfor jeg føler det som dette? Jeg har ikke tenkt å fortelle henne dette. Det som skjer i fremtiden, det skjer. Men vil ikke prate med henne om det. Tusen takk for svar. Hilsen en forvirret bestevenninne!
Ziegel Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Vel, kan jo tenkes at du faktisk er blitt forelsket i henne. Siden dere er bestevenner, og har mye til felles etc. Men på en annen side selv om man er fasinert av en person, så trenger det heller ikke å bety at man er bi/lesbisk. Man er rett og slett bare ja, fasinert av den enkeltpersonen. Jeg ser jeg ikke akkurat løste noe for deg akkurat nå xD
Gjest Tipo Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Prøv å se på din seksualitet som noe helt eget for deg, ikke noe som må pakkes i en boks og merkes Hetro - Homo - Bi. Du trenger ikke å være tiltrukket av alle kvinner om du er lesbisk, eller alle menn om du er hetro, det hadde ihvertfall blitt slitsom om bifile hadde det slik. Følelsene du har for venninda di har alt å gjøre med deg og ditt indre, ikke heng deg opp i hva andre tenker og tror de vet om seksualitet. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå