Gjest Jungle Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Ungt par,vært sammen lenge. Han jobber 5 uker borte,er 5 uker hjemme. Så har det seg slik: sexlivet er gått i stå! Vi klarer rett og slett ikke å ha sex med hverandre. Vi går på en måte forbi hverandre,der han foretrekker det på morgenen,å jeg på kvelden. Å inngå kompromiss har vi prøvd..jeg klarer ikke å ha sex når jeg nettopp har våknet,blir bare ikke kåt! Å heller ikke våt,så sexn består av han som iherdig fikler og styrer med kjønnet mitt for å få meg igang,å det er egentlig ganske ubehagelig. Å han,han liker ikke å gjøre det på kvelden,det ga han meg klar bedskjed om her en kveld..å midt på dagen passer det heller ikke,å jeg jobber kveldsvakter..å i tillegg er ingen av oss istand til å snakke om det heller..! Han sier ikke så mye når jeg spør(gjør det jevnlig)om det er noe han vil forandre på..han sier bare at han ikke ser npe problem osv..men allikevel utrykker han misnøye over manglende seksualliv med sukk og stønn og surk de gangene han prøver seg,når jeg ikke viser engasjemang når jeg ligger med søvn i øynene om mårran. Å jeg har sagt det til han millioner av ganger- "jeg blir ikke kåt om morgenen,kan du ikke akseptere det sånn at jeg slipper å måtte minne deg på det hver gang?". Det er nesten som om han tror jeg lyver,for da er det himling med øynene,etterfulgt av "herregud,nei så drit i det da". Hveeer gang. Jeg gjør det jo ikke med vilje...kommunikasjonen er dårlig rent generelt...tror vi trenger bistand fra en 3.person faktisk,for det er nesten som om vi snakker to forsjellige språk. Hva gjør andre når sexlivet låser seg??
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Kan vel dessverre ikke gi deg noe råd om hva dere bør gjøre. Men.....han vil tydeligvis ikke forstå at du ikke har lyst når du knapt nok er våken om morgenen mens du skal godta at han ikke har lyst om kvelden....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå