Gå til innhold

blanke ark

tåke

Anbefalte innlegg

i morgen starter 2011. året skal jeg starte med blanke ark.

alikevel. her er min historie i korte trekk.

jeg ble født til verden av verdens beste mamma. familien besto av meg, mamma, pappa og storebror. vi bodde i en leilighet i oslo. foreldrene mine er kunstnere, og som kunstnere flest kan de ha rare, impulsive påfunn. og slik hadde det seg at da jeg ble fire år flyttet vi fra hele sivilisiasjonen (føltes det ut som) og til en liten (nesten) øde øy. grunn: fin natur. jeg lengtet etter mennesker hele min oppvekst.

jeg startet på skolen, med fire andre i min klasse. jeg var sjenert, men kastet det fra meg etterhvert. jeg var aldri dominant overfor noen, men turte i alle fall å si ifra om noe ikke var greit.

da jeg begynte på ungdomskolen ble jeg så innesluttet som jeg kunne. plutselig gikk det tretti stykker i klassen, og jeg ble helt stum, helt deprimert og trukket langt ned i gjørma. jeg hadde noen få venner, som jeg hadde noe gøy med på skolen, men ingen nære.

har nå begynt på vidregående. en helt ny verden. er fremdeles sjenert, men jeg liker meg mye bedre her. søker stadig etter bedre selvfølelse og mer lykke. og kjærlighet.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nyttårsaften i dag. skal feire hos en passe god venninne. kjenner nesten ingen der, og er egentlig ganske nervøs. men det jeg er aller mest nervøs for er å kjøre taxi, uansett hvor merkelig det høres ut.

jeg som bor i huttaheita må ta drosje for å komme meg til venninnen min. i kort partykjole....

har hørt så mange forferdelige historier om jenter som er kjørt et eller annet skummelt sted og voldtatt :-( får vonst i magen ved tanken, men denne frykten skal jeg overvinne!

ønsker alle et godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der, og velkommen hit med din "tåkedagbok"! :dagens-rose:

Verden er ikke en enkel plass å være og vi er mange i samme båt. Lykke til med turen til din venninne, og ha en kjempetrivelig kveld og natt der du skal. :skravle::danser::smilyblomst::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

auch, det er skole i morgen! på'n igjen med kjederlige hverdagsrutiner. føler noen ganger at hverdagen spiser opp så mye av livet mitt, at det er til å bli deprimert av (selv om jeg bare er seksten!).

vent litt... et av mine nyttårsløfter var å ikke være negativ. svelg, dette kan bli vanskelig!

et annet nyttårsløfte er derimot å drikke mye vann. to glass inntatt i dag, hvilket er mye for meg, som virkelig ikke liker vann! skal fortsette å holde på denne trenden! planlegger dessuten å stikke en tur innom spenst etter skolen, og snakke litt om å bli medlem der. da blir nyttårsløfte nr. tre oppfylt også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...