Gjest Vulture Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har hørt fra flere venninner at Redken er sinnsykt bra, og vurderer å bestille meg shampoo og balsam. Problemet er bare at jeg sliter med en kombinasjon av lett fett hår og en del flass/tørr hodebunn i hårfestet, så hvilke av Redken-produktene vil være lurest å prøve? Dere som har prøvd Redken, er produktene så bra som mange sier?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Jeg kan bare svare på det siste spørsmålet ditt. Noen Redken-sjampoer har funka kjempebra på håret mitt, andre helt ræva og dårligere enn butikksjampoer. Sistnevnte tørka ut håret mitt på en måte, og gjorde det vanskelig å vaske. Hårkur og de bra sjampoene derimot, de funker fjell.
Gjest Vulture Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Jeg kan bare svare på det siste spørsmålet ditt. Noen Redken-sjampoer har funka kjempebra på håret mitt, andre helt ræva og dårligere enn butikksjampoer. Sistnevnte tørka ut håret mitt på en måte, og gjorde det vanskelig å vaske. Hårkur og de bra sjampoene derimot, de funker fjell. Hvilke har du prøvd som du var fornøyd med?:-)
firestarter Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Redken tester på dyr. Det var ikke det ts spurte om. Jeg har prøvd volumsjampoen, Real Control sjampo og balsam og anti-snap-kuren. Er veldig fornøyd med alt sammen, de fungerer akkurat som forventet! 2
superduper Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Redken ga ikke håret mitt noe.. Prøvde volum serien og håret var like flatt som alltid Men jeg har venniner som sverger til den serien, så det er nok veldig indivinduelt... Man må nok nesten bare prøve seg fram
kanelsnurr Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har brukt den Redken for krøller før. Den gjorde håret mitt fint, men gjorde ikke akkurat tørr hodebunn noe bedre. For å svare på noe annet enn du egentlig spør om, så er det bra for tørr hodebunn å velge en sjampo uten sulfat. Tigi Catwalk og S-factor har gode.
Cæm Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 Redken extrem rescue force (hårkur) og Redken extreme anti snap (leave-in hårkur) er fantastisk bra iallefall! Har ikke prøvd noen andre Redkenprodukter, men jeg vet om flere som er veldig fornøyd
Sunniva81 Skrevet 1. januar 2011 #9 Skrevet 1. januar 2011 Redken extrem rescue force (hårkur) og Redken extreme anti snap (leave-in hårkur) er fantastisk bra iallefall! Har ikke prøvd noen andre Redkenprodukter, men jeg vet om flere som er veldig fornøyd Signerer den! Redken anti snap er genial, bare man bruker den riktig. Bruker også extreme sjampo og balsam for tiden, men innbiller meg at håret blir tørt av den, så har bestilt både all soft shampoen og volumsjampo som jeg skal prøve Den rescue force hårkuren skal også prøves etterhvert.
Violet Hill Skrevet 1. januar 2011 #10 Skrevet 1. januar 2011 Det var ikke det ts spurte om. Men det er vel lov å bevisstgjøre...? Redkenproduktene jeg har prøvd har vært helt greie. Men jeg bruker heller andre produkter som er like gode og som ikke er testa på dyr. Det skal så utrolig lite til å unngå.
sophiaM Skrevet 1. januar 2011 #11 Skrevet 1. januar 2011 Signerer den! Redken anti snap er genial, bare man bruker den riktig. Bruker også extreme sjampo og balsam for tiden, men innbiller meg at håret blir tørt av den, så har bestilt både all soft shampoen og volumsjampo som jeg skal prøve Den rescue force hårkuren skal også prøves etterhvert. Jeg har også falt helt for extreme serien. Takket være Extreme deep fuel, så ser håret mitt sunt ut igjen (høres ut som en reklameklisje, haha), men er faktisk sånn jeg føler det Har også Anti-snap, men som du sier så må man bruke den riktig. Når jeg tar den i håret etter jeg er nydusjet så føles håret sprøtt etter det har tørket. Må gjøre en eller annen feil tydeligvis, hvordan er det du mener at man bruker den riktig?
Sunniva81 Skrevet 1. januar 2011 #12 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har også falt helt for extreme serien. Takket være Extreme deep fuel, så ser håret mitt sunt ut igjen (høres ut som en reklameklisje, haha), men er faktisk sånn jeg føler det Har også Anti-snap, men som du sier så må man bruke den riktig. Når jeg tar den i håret etter jeg er nydusjet så føles håret sprøtt etter det har tørket. Må gjøre en eller annen feil tydeligvis, hvordan er det du mener at man bruker den riktig? Nei søren, har skrevet feil ser jeg. Det er den ekstreme cat treatment jeg mente er genialt så lenge man bruker den riktig Det er hårkur som skal skylles ut igjen, og har fått med meg, utfra det flere her har skrevet om den at jeg brukte den feil. Anti snap er den leave in kuren, men vet du, sånn blir håret mitt også etter at jeg har hatt den i. Så da gjør vi kanskje noe feil både du og jeg!? :klø: Men håret blir jo "normalt" og fint igjen etter at jeg har børstet det da :)Men aner ikke hva den "sprøheten" kommer av jeg...
firestarter Skrevet 1. januar 2011 #13 Skrevet 1. januar 2011 Men det er vel lov å bevisstgjøre...? Selvfølgelig, men jeg er sikker på at de aller fleste har fått med seg at Redken tester på dyr. Da synes jeg det er unødvendig å nevne hver eneste gang noen nevner merket. 1
Jade Skrevet 2. januar 2011 #14 Skrevet 2. januar 2011 (endret) Jeg ville spurt en frisør som fører Redken, og som da kan fortelle deg hvilken serie som er best for ditt behov (kan være litt dyrt siden man da føler seg forpliktet til å kjøpe noe der etterpå), eller kanskje Redken har noe kundeservice på nettsidene sine hvor man kan stille slike spørsmål? At noen liker volum sjampoen og andre hater AllSoft, hjelper deg ikke det spøtt. For du finner alltid noen som hater eller elsker de forskjellige produktene til Redken. Jeg vil også tro at mange bomkjøp hos Redken skyldes at de bruker feil produkt til sitt behov. Det er der frisøren kan være god å ha Det kan være billigere å kjøpe en sjampo hos frisøren, enn å kjøpe 5 sjampoer som er "feil" hos FeelUnique. Du kan jo f.eks. si at du kjøper sjampoen nå, og kjøper resten når du får lønning/råd. PS. jeg har aldri brukt Redken selv, så jeg kan ikke uttale meg om de er bra eller ikke. Men har fått mange anbefalinger på det, så de må jo være bra for det rette håret Endret 2. januar 2011 av Jade
^KinderMaxi^ Skrevet 3. januar 2011 #15 Skrevet 3. januar 2011 Unnskyld men hopper litt ut av temaet her. Jeg kjøpte redken extreme shampoo, balsam og rescue force hårkur. problemet er bare - hvordan bruker jeg det? Hårkuren etter shampoo og balsam eller shampoo, hårkur og så balsam? Det andre merket jeg har brukt var det balsamen til slutt.
Gjest Borghild Skrevet 3. januar 2011 #16 Skrevet 3. januar 2011 Redken er ikke bra! Dyrt, gjør ikke noe for håret og verst av alt, DE TESTER PÅ DYR! Jeg unngår alt av produkter som tester på dyr. Fins mange gode som ikke gjør det og ikke f om de dyremishandlerne skal få tjene noe penger på meg!
Bloodless Skrevet 3. januar 2011 #17 Skrevet 3. januar 2011 Redken er ikke bra! Dyrt, gjør ikke noe for håret og verst av alt, DE TESTER PÅ DYR! Jeg unngår alt av produkter som tester på dyr. Fins mange gode som ikke gjør det og ikke f om de dyremishandlerne skal få tjene noe penger på meg! Kan ikke helt se for meg at en forkjemper for dyrs rettigheter som deg, faktisk har prøvd noen av produktene? Men for all del, jeg er enig, bare ikke ang. om produktene virker eller ikke. Brukte All Soft før, og har aldri hatt så mykt og godt hår som da.
Gjest Borghild Skrevet 4. januar 2011 #18 Skrevet 4. januar 2011 Kan ikke helt se for meg at en forkjemper for dyrs rettigheter som deg, faktisk har prøvd noen av produktene? Men for all del, jeg er enig, bare ikke ang. om produktene virker eller ikke. Brukte All Soft før, og har aldri hatt så mykt og godt hår som da. Jeg brukte Redken FØR jeg visste at de testet på dyr, altså mange år siden!!! Var til og med en frisørjævel som sa at de ikke tester sikkert bare for å selge, snakk om å juge folk opp i trynet. Dessuten bruker veldig mange frisører det merket så har fått det i håret enten jeg vil eller ikke.
Luckyme Skrevet 4. januar 2011 #19 Skrevet 4. januar 2011 Jeg sverget til redken all soft over en lang periode, og hårkuren er supergod. men har gått over til Joico, og er veldig fornøyd med det merket. Ellers synes jeg de forskjellige Redken sjampoene varier i kvalitet. Jeg likte ikke redken extreme, eller real Control og som flere har nevnt merket jeg at håret ble mer tørt av antisnap, det kan på en annen side være at antisnap gir protein til å bygge opp slitt hår, og har ikke mykgjørende stoffer som tørt hår trenger:) 1
Cæm Skrevet 4. januar 2011 #20 Skrevet 4. januar 2011 Jeg brukte Redken FØR jeg visste at de testet på dyr, altså mange år siden!!! Var til og med en frisørjævel som sa at de ikke tester sikkert bare for å selge, snakk om å juge folk opp i trynet. Dessuten bruker veldig mange frisører det merket så har fått det i håret enten jeg vil eller ikke. Enten du vil eller ikke? Du MÅ jo ikke gå til akkurat den frisøren som bruker redken! Og jeg må bare spørre... Bruker du aldri noe av dette: http://www.lilleborg.no/eway/default.aspx?pid=232&trg=MainPage_6464&MainPage_6464=7174:0:4,3218:1:0:0:::0:0 eller dette: http://www.dyretesting.no/forbruker/liste-r0d-alt.html Isåfall: Godt jobba! ; -) Veldig vanskelig å unngå mange av disse produktene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå