Cæm Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Hvor mye hår synes du er greit? Hvor på kroppen liker du at det er hår?
Cæm Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 30. desember 2010 Menn: Litt hår på brystkassen går greit. Veiviser er HOT. Nedentil bør det være stusset, men trenger ikke være glattbarbert... men heller ikke urskog : -p Hår på ryggen er det verste jeg vet. Tror jeg har fobi mot det : -p Kvinner: Null hår!
HopelessFear Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Jeg liker jenter med hår på venusberget. Menn skal helst ikke se ut som en urskog nedentil, samme med magen og ryggen. Litt hår rundt brystvortene er sexy, men ellers så er jeg ikke så glad i overlodden brystkasse.
Gjest Adriana. Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Menn skal ha MASSE kroppshår, synst det gjer dei skikkelig mannete. Jenter synst eg ikkje skal ha kroppshår i det heile, eg taklar vertfall ikkje å ha det.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Menn bør ha naturlig hårvekst. Glattbarberte menn blir femi og helt feil i mine øyne. Hvor mye hårvekst kvinner har bryr meg ikke, jeg skal ikke se dem uten klær uansett
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Jeg elsker hår på menn. Glattbarberte menn, enten det er brystet eller rundt penis er tur-off! De kan godt stusse, men ikke ta det bort. Det eneste stedet jeg kan tenke meg at det bør være glatt er på pungen. Kvinner synes jeg kler litt hår på venusberget, egentlig bryr jeg meg ikke om hvor mye hår kvinner har på kroppen.
Gjest Mynona83 Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Er ikke så veldig fan av hårvekst på menn egentlig. Litt på brystet er OK, og veiviser, også bør det stusses nedentil. Hår på ryggen blir jeg fysisk kvalm av... Og lodne brystkasser er heller ikke min greie. På damer bryr jeg meg ikke så mye, men synes da at alle damer kan shave armhulene og bikinilinja i det minste... Og leggene... Jah...
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Hår på hodet og en liten veiviser er fint. Ellers kan kvinnekroppen gjerne være hårfri for min del, men det er dog ikke turn-off dersom dem ikke er så.
Ziegel Skrevet 31. desember 2010 #9 Skrevet 31. desember 2010 (endret) Er ikke i stadiet til å få hår på ryggen ennå, men kommer sikkert til å få det (da min bestefar og far har det). Det eneste jeg har er et par enkelt hår på skulderbladene, som jeg lett nipper bort, og litt nedover nakken. men jeg ser ikke helt hvordan jeg skal få til å fjerne håret på ryggen når den tid kommer. Er jo utrolig kjeikete å prøve å nå den selv. Og voksing tror jeg er uaktuelt. Prøvde å vokse brystkassa for fun en gang. Endte opp med en million kviser og sår. Ang debatten, så syntes jeg hår på brystet til menn er awesome, men magen kan være trimmet, samme nedentil. Også å trimme armhulene, slik at håret ikke tyter ut av t-shits. Ang hårfasongen, så syntes jeg det er mye mer barskt med krøllete/krusete hår på brystkassa, enn helt rette hår. Det ser bare ut som pels syntes jeg. På jenter er det fint med en liten stripe eller noe trimmet nedentil. Blir litt "tomt" uten. Bilde related til tråden: Endret 31. desember 2010 av Ziegel
Djungelvrål Skrevet 31. desember 2010 #10 Skrevet 31. desember 2010 ...........eller man kan leite fram 1500 andre tråder om nøyaktig det samme temaet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå