Gå til innhold

Hamsteren min sover aldri!


Gjest thelife

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hamsteren må da sover for å overleve. Er du sikker på at den ikke sover når du er på jobb, eller når du sover? Hamster er jo kveldsaktive dyr, som gjerne begynner å herje i sju - åttetida og holder på til godt over midnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thelife

Den har to sovesteder. Den har sovet masse idag, så regner med at den bare er nysgjerrig. Den kommer alltid ut og er våken når jeg er rundt der, og står gjerne bare å ser på meg lenge. Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har to sovesteder. Den har sovet masse idag, så regner med at den bare er nysgjerrig. Den kommer alltid ut og er våken når jeg er rundt der, og står gjerne bare å ser på meg lenge. Takk for svar! :)

Det betyr ikke at den ikke sover, bare at den sover litt i rykk og napp. Hamstere (og andre dyr for den del) er jo ofte nysgjerrige og vil gjerne sjekke hva som skjer når de hører lyder. Den sover sikkert godt og masse når du ikke er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper også at den sover når du ikke er der, mine deguser pleier alltid å "stå opp" med samboer først, og så sover de litt før jeg står opp, og så sovner de igjen når jeg drar på jobben. Synes det er søtt jeg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...