AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Jeg lurer på hvordan jeg kan jobbe med meg selv for å bli kvitt dårlig samvittighet. Nå har jeg avlyst en avtale i dag og må kanskje også avlyse planer for helga fordi jeg har omgangsyke, feber, hodepine, tretthet, dårlig mage. Det høres tåpelig ut å få dårlig samvittighet når jeg ikke har en sjanse til å gjøre annet enn å være hjemme og mest sover. Jeg har kommet med hvite løgner før. Kan det være grunnen? At psyken ikke forstår forskjell på en hvit løgn og en ekte? Det er lenge siden, men jeg husker jeg fikk dårlig samvittighet. Det rare er at jeg får enda dårligere samvittighet nå. Har vært syk i fire dager og hadde gledet meg til å ha det koselig. Nå føler jeg at jeg skuffer og svikter. Hvordan kan jeg snu tankene? Jeg tror det er fordi jeg ofte kom med hvite løgner da jeg var yngre og at det sitter i...
SmallTalk Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Har du omgangssyke så er du syk, og da holder man seg hjemme og borte fra folk. Hadde du reist på besøk eller dratt på jobb hadde du sansynligvis endt opp med å smitte mange, og da skal du ha god samvittighet for at du holder deg hjemme! God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå