*Bumblebee* Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Kan noen hjelpe?blir bare meg og mannen hjemme med ungene på nyttårsaften,har noen tips på hva jeg kan lage?vil jo lage noe litt ekstra godt,det er jo trossalt nyttårsaften..synes det blir voldsomt med en hel kalkun til 2 pers. men jeg aaner ikke hva annet jeg kan diske opp med..tips mottas med stor takk!
Gjest Harriet Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Kan noen hjelpe?blir bare meg og mannen hjemme med ungene på nyttårsaften,har noen tips på hva jeg kan lage?vil jo lage noe litt ekstra godt,det er jo trossalt nyttårsaften..synes det blir voldsomt med en hel kalkun til 2 pers. men jeg aaner ikke hva annet jeg kan diske opp med..tips mottas med stor takk! De siste årene har vi valgt kalkunfilet - da slipper man svinn og har bare det deilige lyse kjøttet. Til kalkunen serverer jeg fløtesaus, waldorfsalat, rosenkål og kokte poteter.
Gjest Iah Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Jeg og kjæresten går for marinert kalkunbryst.
*Bumblebee* Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2010 ok begge deler høres jo jummy ut!er det vanskelig å lage..? eg er IKKE noe kjøkkenekspert..tør ikke lage biff og slike ting,er redd for å ødelegge maten gi meg gjerne step-by step på hvordan det kan lages og;får man tak i det på vanlige butikker(rema)?har bare sett kyllingfileter der..men har vel kansje ikke sett godt nok etter.
*Bumblebee* Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2011 Ble til at jeg laget hjortestek med mandelpoteter og fløtesaus :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå