Gå til innhold

flinkepiker.org

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri lest denne "flinke piker-bloggen", men nå ser jeg virkelig at dette var utrolig bra gjort av denne 28 år gamle dama bak PC-skjermen. Det er lett å forstå at denne dama er pakka med god fantasi som må fåes sitt utløp på en ordentlig måte, og det klarte hun utmerket godt. Å at hun klarte å lyve seg til en plass i mange leseres hjerter, er vel strengtatt ikke overraskende - internett er jo den perfekte masken for dem som ønsker å skjule/vri på sin identitet.

• 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes at det var helt genialt gjort av henne. Du skal være smart som klarer å lure alt fra presse til lesere til blogglister. I tillegg var innleggene på Flinkepiker.org svært velskrevne og morsomme og det var herlig å kjenne seg igjen i pinlige episoder. JEg gleder meg veldig til boken hennes kommer ut <3

Skrevet

Oi, den kommentaren kom sent.. Et halvår etter.. Jaja..

Jeg kommer ikke til å kjøpe boken. Jeg har jo lest alle historiene før. Gidder da ikke lese de igjen, like lite som jeg sitter å leser de selv om de ligger ute på bloggen hennes nå.

jeg vedder for at når boken kommer, så kommer det en ny "avsløring!. Jeg vet ikke helt om jeg kjøper alle disse stuntene jeg. Fool me once, shame on you - fool me twice shame on me.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...