Gå til innhold

flinkepiker.org

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen av dere som leser den bloggen? Å VIL HJELPE MÆ Å TOLKE DET SISTE INNLEGGET DEMMES?? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest Charming
Skrevet

Heia! Jeg har lest siste innlegget, men vet ikke helt hva det er å tolke? Men jeg må si jeg er veldig spent på å kjøpe avisen i morgen å lese denne "sannheten". :fnise:

Skrevet

hadde vært greit om du skrev at det var blogg det gjaldt, så slapp jeg å gå inn hit i det hele tatt :sprettert:

• Liker 1
Gjest Adriana.
Skrevet

Er jo enkelt det. Dei tre jentene har aldri eksistert.

Skrevet

Hvis det er noen som har kjøpt dagens Dagbladet, så hadde jeg satt veldig stor pris på om noen kunne skrive inn intervjuet her, i hvert fall i korte trekk. Er så nysgjerrig! :sjenert: Og så har jeg ikke muligheten til å kjøpe DB i dag siden jeg bor langt utpå landet.

Skrevet

Å ja pliiiis fortell, noen! Jeg får heller ikke kjøpt avisen i dag. :snurt:

Skrevet

Litt mer enn kort fortalt, da... Det tolket jeg jo selv av det siste innlegget.

Skrevet

Pliiiis! Jeg er spent! Kanskje det er Linnèa med apostrof som har skrevet alt?

Skrevet

Hmmm, værste er at jeg vil vite mer!!!

Å fader for en fantasi på dama da, 500 innlegg!

Skrevet

Hmmm, værste er at jeg vil vite mer!!!

Å fader for en fantasi på dama da, 500 innlegg!

Mhm, med den fantasien hadde hun passet som forfatter.

Gjest Hikken
Skrevet

Var alle innleggene oppdiktet , eller har noe av hendelsene faktisk skjedd henne?

Skrevet

Det har skjedd henne og ikke de tre jentene.

En halvfeit slaskete jente på slutten av tyveårene kan ha et ganske så utsvevende sexliv.

Hun skulle vel ønske hun var de jentene som opplevelsene hennes.

Skrevet

Men underholdende var det, uansett. :) Og hun skrev veldig godt!

AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd henne og ikke de tre jentene.

En halvfeit slaskete jente på slutten av tyveårene kan ha et ganske så utsvevende sexliv.

Hun skulle vel ønske hun var de jentene som opplevelsene hennes.

Så forde du menner hun er halvfeit så drømmer hun bare om å være de? :skratte:

Skrevet

Så forde du menner hun er halvfeit så drømmer hun bare om å være de? :skratte:

Hvorfor ellers skulle hun lagge ut bilder av andre enn seg selv da? Hun skriver jo selv at hun er en halvfeit i slutten av tyveårene, men later som hun er tre unge jenter.

Hvorfor skulle hun ellers gjøre dette her?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ellers skulle hun lagge ut bilder av andre enn seg selv da? Hun skriver jo selv at hun er en halvfeit i slutten av tyveårene, men later som hun er tre unge jenter.

Hvorfor skulle hun ellers gjøre dette her?

Forde at hele hemmeligheten med at det bare var en som skrev ikke skulle bli avslørt så klart.Hadde hun utgitt bilde av henne hadde det jo vært lett å avsløre hun

Skrevet

Stod det ikke i det intervjuet av "forfatteren" av bloggen hadde vært med på fotoshoot sammen med to venninner (som også var involvert i bloggen) , bilder som ble publisert i Alfa, eller en avis, husker ikke helt, i tillegg til på bloggen? Og at mediene aldri hadde krevd bevis på noen måte for at de faktisk var Linnea, Chantal og Emma?

Skrevet

Tjukke menner som legger ut bilder av tynne mennesker som seg selv ønsker å bli oppfattet som en tynn person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...