Gå til innhold

Mormor har kun få dager igjen.


KaDust

Anbefalte innlegg

:grine:

Men det er for det beste, for i det siste har hun ikke pratet om annet enn at hun vil dø, slippe, og at hun gleder seg til å se den eldre delen av familien igjen.

:cry:

Kommer til å savne henne masse, også sitter jeg å føler skyld for at jeg ikke drar å ser til henne. Men jeg husker når morfar døde, og det siste minnet jeg har av han var på sykehuset. Han så forferdelig ut, og er absolutt ikke slik jeg vil huske han. Så vil ikke sette et siste minne av hun hvor hun ser like ille ut, og ikke kan prate engang. (Hun nekter å drikke, så munnen hennes er for tørr til at hun klarer å si noe).

Mamma sier også at hun er glad for at vi (meg og søstra mi) ikke ser hun slik, men jeg føler likevel skyld for at jeg ikke får sagt ha det. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har følt som deg, at jeg ikke ønsker å huske en av min nærmeste slik,men likevel hatt ett stort behov for å si farvel. Min mamma foreslo derfor at jeg skrev et brev til min bestefar som jeg har hatt svært god kontakt med. I brevet skrev jeg hva han har betydd for meg og hva han har lært meg i livet som jeg alltid vil verdsette. Mamma satt hos ham helt til det siste. Hun leste brevet fra meg, og han gråt. han holdt hånden hennes gjennom hele brevet. han kunne derimot snakke, så han fortalte min mor hva jeg har betydd for ham og hvor mye brevet betydde for ham- det var vårt farvel og ingen andre sitt.

så mitt forslag: skriv et brev til henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...