Gå til innhold

Sommerdekk


JTess

Anbefalte innlegg

Jeg må ha nye sommerdekk nå til våren og driver å sjekker priser litt her og der. Men så lurer jeg på om det er noen som har kjøpt dekk via internett?

Har handlet en del på nett, men når det kommer til såpass dyre ting så blir jeg usikker på om det er smart ting eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faren min handler alt av dekk på nett, og får det levert på døra med DHL. Det var visst en del billigere enn å kjøpe i butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bakdelen er at du må få noen til og legge de på felg, da koster det plutselig mye mer:-)

Kommer helt an på hvem som legger dekkene på felg, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med dekkprisene på nett kan man betale 6-700 kroner for omlegging og fremdeles komme billigere ut av det. Ring fire-fem steder på forhånd for å høre hvor mye de tar for omlegging når du kommer med egne dekk. Selv betalte jeg 500,- for omlegging og balansering av 4 medbrakte dekk her i Kristiansand. Mulig prisen er noe høyere om de må monteres på bil også.

Å bedømme størrelsen og seriøsiteten på en nettbutikk er ikke alltid enkelt, så forhør deg litt om andres erfaringer før du handler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte 4 stk sommerdekk på nett fra sharifs nettbutikk, kjekt, raskt og billig. Kostet ikke så mye å få de over på felgene jeg hadde, ble uansett rimeligere alt i alt. Måtte hente de hos et transportfirma, noen syns kanskje det er ekstra bry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...