AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Jeg er en singel jente som har lyst til å prøve meg som slave. Så jeg trenger noen til å trene meg opp. Men jeg er redd for å møte på skumle mennesker som ikke respekterer mine grenser. Er det noen som har erfaring og vet om hvor jeg kan komme i kontakt med noen som er ordentlige og seriøse?
Ibico Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Cupido.no har mange kontaktannonser man kan lese. Gratis å bli medlem, og du er anonym. Lykke til. Mvh Ibico
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Fetlife er også et alternativ. Mange norske der som har månedlige sosiale treff i Oslo. Prøv gruppa "kaffe, kink og kaker" og hør med folket der.
Gjest Arne Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Jeg er en singel jente som har lyst til å prøve meg som slave. Så jeg trenger noen til å trene meg opp. Men jeg er redd for å møte på skumle mennesker som ikke respekterer mine grenser. Er det noen som har erfaring og vet om hvor jeg kan komme i kontakt med noen som er ordentlige og seriøse?
Kråkesaks Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Tråden er ryddet for kontaktannonse med e-postadresse. Kråkesaks, moderator.
Gjest nobilian Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 (endret) Jeg er en singel jente som har lyst til å prøve meg som slave. Så jeg trenger noen til å trene meg opp. Men jeg er redd for å møte på skumle mennesker som ikke respekterer mine grenser. Er det noen som har erfaring og vet om hvor jeg kan komme i kontakt med noen som er ordentlige og seriøse? *** Først av alt, du har grunn til å være skeptisk. Det finnes en del menn som vil kalle seg Hersker/Dom, men som det vil være mer riktig å kalle voldtektsmenn. De har ikke forstått - eller driter i - at den underdanige skal kunne stoppe det hele, og de stopper kun når de selv har tenkt det. Skal du først møte noen fra nett, bør du bruke mye tid på å finne ut av vedkommende. Anbefaler deg å google deg frem til og lage profil på smil norge, et sted hvor du kan finne informasjon, tips og folk som kan være aktuelle for deg. Er ikke alle der heller som er seriøse, selvsagt, men mange er. Lykke til. Endret 30. desember 2010 av nobilian
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Takk for svar! Får håpe jeg finner meg noen
Gjest Koala Skrevet 31. desember 2010 #8 Skrevet 31. desember 2010 (endret) Vær i hvert fall veldig forsiktig. Ikke "gjør" noe med noen uten at du vet hvem det er og at noen du kjenner vet hvem det er. Selv om det er noen du kjenner løper du en stor risiko. Selv om vedkommende ikke ønsker å gjøre noe galt så skjer det uhell som skyldes uerfarenhet. Jeg er veldig nøye med hvem jeg "leker" med og har hittil hatt flaks. Samtidig er jeg skremt når jeg tenker på hva jeg kunne blitt utsatt for, og jeg er mann.... SMIL Norge er ikke lenger en garanti for noe som helst. Mange useriøse mennesker søker nettopp dit for å skaffe seg et skinn av seriøsitet. Endret 31. desember 2010 av Koala
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå