Gå til innhold

munnskold i underlivet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått noe som ligner et munnskold i underlivet. Hva er det? Ser helt likt ut, og gjør veldig vondt å ta på..

Veldig takknemmlig for svar

Videoannonse
Annonse
Gjest Charming
Skrevet (endret)

Det kan ikke være et herpesutbrudd i underlivet ditt da? Har du hatt ubeskyttet sex? Det starter fort som "munnskold"/vannblemmer, etter noen dager utvikler det seg til sår og så gror det igjen.

Endret av Charming
Skrevet

Det kan ikke være et herpesutbrudd i underlivet ditt da? Har du hatt ubeskyttet sex? Det starter fort som "munnskold"/vannblemmer, etter noen dager utvikler det seg til sår og så gror det igjen.

Har ikke hatt sex på flere mnd

Skrevet

Hvis eg ikke tar feil så kan vel herpes ligge i dvale i flere år etter man har blitt smittet? Så er godt mulig det er herpes, høres slik ut..

Skrevet

Det kan også være noe så uskyldig som gnagsår/vannblemme. Jeg fikk faktisk det av en truse som var litt for trang (dette var før jeg debuterte seksuelt). Nøyaktig hvor er denne blemmen, og gjør det bare vondt akkurat der den er?

Skrevet

Det kan også være noe så uskyldig som gnagsår/vannblemme. Jeg fikk faktisk det av en truse som var litt for trang (dette var før jeg debuterte seksuelt). Nøyaktig hvor er denne blemmen, og gjør det bare vondt akkurat der den er?

Midt i mellom klitoris og "veggen". I "dalen" liksom. Haha, aner ikke hvordan jeg skal forklare det.

Men har hatt sånn før, kommer en med lang tids mellomrom. Og gjør vondt bare på den, når jeg tar på

Skrevet

Midt i mellom klitoris og "veggen". I "dalen" liksom. Haha, aner ikke hvordan jeg skal forklare det.

Men har hatt sånn før, kommer en med lang tids mellomrom. Og gjør vondt bare på den, når jeg tar på

Skrevet

Så utenpå, med andre ord? Bruker du vibrator? Det kan også gi småblemmer. Du bør nok uansett ta en tur til legen for å utelukke kjønnssykdommer :)

Skrevet

Så utenpå, med andre ord? Bruker du vibrator? Det kan også gi småblemmer. Du bør nok uansett ta en tur til legen for å utelukke kjønnssykdommer :)

Nei, inni liksom. Bruker ikke vibrator. Var ikke så vond i dag, og kom ut gul gugge, så nå nesten borte. Værsågod for ekle detaljer, men vil ha litt hjelp

Skrevet

Høres ut som det jeg hadde for ikke så lenge siden....men jeg hadde det på den ytre kjønnsleppen. Begynte med at det var hovent og litt ømt, ble bare verre og verre. Etter ei stund gikk det "hull" på det og det kom ut noe guffegreier. Så var det over...

Fikk mannen min (som er lege) til å se på det, og han sa det var en betent kjertel, som kan oppstå helt av seg selv! Var et latinsk ord for det som jeg ikke husker.....(og som den snille mannen han er måtte han bare vise meg masse bilder fra ei lærebok.......takk Gud jeg hadde en lett versjon av det..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...