lilljan Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Nå har jeg kjøpt meg en alldeles nydelig og dyr kjole Som jeg gleder meg vilt til å ta på meg. :) Nå er det mannens tur til å finne klær og han og forloveren skal ta seg en dag nå å se på de forskjllige utvalgene. Vi satt og diskuterte hva han så for seg. Så ble han litt usikker selv. Som menn flest er han ikke så intressert i klær ikke er forloveren det heller. Så kan jeg være med han å se eller skal jeg holde meg unna den delen? Det hadde jo vært praktisk å vært med i og med at jeg skal kle opp to brudesvenner også. Noen som kjenner regelverket
Anglofil Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Hvis han ønsker hjelp så tenker jeg det er greit at du hjelper til. Det som ikke er greit er å gå over hodet på han. Mvh Yvonne
FruN Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Hadde min kjære hatt problemer med det, hadde jeg ville hjulpet til - så lenge han ville ha hjelpa Han er derimot veldig bestemt på at jeg ikke får se hans antrekk, på lik linje med at han ikke skal se kjolen min
Piper Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Veldig ofte er det også bruden som bestemmer antrekket til mannen, i alle fall her inne på KG. Menn klarer jo ikke å finne klær selv, og de har jo forferdelig smak og da må damen trå til. Vi snakker om KG Når det er sagt så bestemmer dere selv om dere vil vise klærne før dagen, og ønsker han at du skal være med så blir du med. Men la han ha siste ordet, for det er tross alt hans antrekk, på lik linje som du sikkert ikek ville at han skulle valgt din kjole 3
lilljan Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2010 (endret) Mannen dro i dag for og iallefall ta seg en titt og legge seg opp noen meninger. Planen var at hvis han ble veldig usikker så skulle jeg bli med ved neste anledning. Uansett, han fant antrekket, og er meget fornøyd med seg selv nå Det er selvsagt hemmelig for meg nå, så nå gleder jeg meg veldig til å se han. Jeg trenger ikke å ha kontroll på alt. Jeg er sikker på at blir så flott!!! Bare 6 måneder igjen nå! Endret 30. desember 2010 av lilljan 1
Gjest loren Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Mannen her har i samarbeid med svigermor ansvar for å finne klær til seg selv og brudesvennen, altså sønnen vår. Jeg har valgt min kjole og brudepikenes - noe må da han og klare!
Kosemose Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Herregud, det blir da noe heeelt annet! Du mener vel ikke at du seriøst har tenkt å la mannen få ordne med sitt eget antrekk?! Jeg syns menn har så dårlig smak så de trenger egentlig ikke være med en gang når brudgommens antrekk skal kjøpes inn. Bare se på alle brudetrådene som forteller om håpløse brudgommers dårlige smak, så skjønner du at dette bør du ordne selv. Gjerne med hjelp av noen venninner. 1
Barcelone Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Jeg vet om flere brudgommer jeg som helt fint har greid å plukke ut sitt eget antrekk. Jeg sendte min mann til samme sted som jeg skulle leie kjole. Der fikk han god hjelp av hun som drev salongen med å finne en riktig så stiligs sjakett som passet både til mannen og sto i stil til kjolen min. Jeg så han ikke før jeg gikk opp gulvet og han var så utrolig kjekk at jeg ble helt ør og fnisete av å se på ham! 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Nå har jeg kjøpt meg en alldeles nydelig og dyr kjole Som jeg gleder meg vilt til å ta på meg. :) Nå er det mannens tur til å finne klær og han og forloveren skal ta seg en dag nå å se på de forskjllige utvalgene. Vi satt og diskuterte hva han så for seg. Så ble han litt usikker selv. Som menn flest er han ikke så intressert i klær ikke er forloveren det heller. Så kan jeg være med han å se eller skal jeg holde meg unna den delen? Det hadde jo vært praktisk å vært med i og med at jeg skal kle opp to brudesvenner også. Noen som kjenner regelverket Jeg tror ikke det finnes noe regelverk på dette
Lachesis Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 Gubben ordner seg sjøl han, men vi er ikke så strikse på det. Det eneste jeg har påpekt er at jeg har en ivory kjole og vi skal ha lilla som temafarge og at det da kanskje blir feil om han dukker opp med rødt slips. Men for all del, hadde gifta meg med ham for det jeg.
Amazed Skrevet 4. januar 2011 #11 Skrevet 4. januar 2011 Mannen fikset en aldeles nydelig dress selv. Han var så fornøyd med valget at han viste den til meg for å høre min mening Jeg var fornøyd jeg også! Men min kjole ville han ikke se, selv om jeg hintet om at jeg også gjerne ville ha hans synspunkter :gjeiper:
tiriel Skrevet 7. januar 2011 #12 Skrevet 7. januar 2011 Jeg vet om flere brudgommer jeg som helt fint har greid å plukke ut sitt eget antrekk. Jeg sendte min mann til samme sted som jeg skulle leie kjole. Der fikk han god hjelp av hun som drev salongen med å finne en riktig så stiligs sjakett som passet både til mannen og sto i stil til kjolen min. Jeg så han ikke før jeg gikk opp gulvet og han var så utrolig kjekk at jeg ble helt ør og fnisete av å se på ham! Det hørtes så romantisk ut! <3 Slik vil jeg og ha det i bryllupet til meg og min kjære! Det er vel, like romantisk og spennende for oss å se brudgommen pyntet ved alteret, som for brudgommen å se bruden komme opp midtgangen <3 En god ''tradisjon'' synes jeg
kaprifolen Skrevet 8. januar 2011 #13 Skrevet 8. januar 2011 Vi kikket først på nettet. Han ante ikke hva alternativene var, så jeg viste han forskjellige smokinger, dresser, sjakett, kjole og hvitt, dresser etc. Begge var enige om at sjakett med kalvekryss var stiligst, og passet etiketten med tidspunkt på dagen etc. Brudesalongen noterte hvilken kjole jeg hadde, og fant et utvalg vester som passet til på forhånd, uten at mannen tenkte over at det var bevisst fra min og salongens side hvilke valg han hadde... Mannen visste ikke om jeg hadde hvit kjole engang! Ellers er det vel ikke noen regler på dette. Vi syntes det var kos å ordne dette alene som par, som vi gjorde med 90% av alt annet ved bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå