Kamikatze Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #402 Skrevet 26. januar 2011 Ulempen er at en blir lysten på å sove middag. :gjeiper: Jaja. Så var det dags å sveipe over gulvene...
Kamikatze Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #403 Skrevet 26. januar 2011 Så er det på tide å leke flattbrød...
Gjest Blondie65 Skrevet 26. januar 2011 #405 Skrevet 26. januar 2011 Men da besitter du den nødvendige kompetanse. Tidligere når datamaskiner ikke hadde ubegrenset kapasitet, måtte en lære seg masse faggreier for å bruke dem, og tilpasse duppeditter til hverandre. Men den enorme utviklingen i økt minne og hastighet drypper på klokkeren. Nå er det mer sånn: Kjøp harddisk, plugg den i PC (og i strømkontakten hvis du har kjøpt en som trenger sånt). Etterpå er det bare å dra og slippe filer, som du gjør på maskina i dag. Bare at du har et nytt sted å slippe dem. Oldspeak: C:\dir Faen var ikke der Ok. Prøve neste disk: D:\dir Der ja. Men de skulle jo være på C. Ok. C:\md mine_filer D:\copy *.* c:\mine_filer (og nå har jeg glemt old speak for skifte av disk for det husker jeg ikke.
Kamikatze Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #406 Skrevet 27. januar 2011 Oldspeak: C:\dir Faen var ikke der Ok. Prøve neste disk: D:\dir Der ja. Men de skulle jo være på C. Ok. C:\md mine_filer D:\copy *.* c:\mine_filer (og nå har jeg glemt old speak for skifte av disk for det husker jeg ikke. Love it when you talk dirty to me, makes me feel SYNTAX ERROR
Kamikatze Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #407 Skrevet 27. januar 2011 du er nok en flink husfar! Fordi jeg flata i senga til en lydbok?
Kamikatze Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #408 Skrevet 27. januar 2011 Sånn, da var det gjort. Ha en super formiddag!
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar 2011 #409 Skrevet 27. januar 2011 (endret) Ulempen er at en blir lysten på å sove middag. Jaja. Så var det dags å sveipe over gulvene...Det først der *beklager så mye altså, hehe* er ett av de sikre tegnene på at det går mot middelalderen og enda verre tilstander... Det kommer en dag da du oppdager at du har sovnet i festlig samvær med andre, og egentlig helst bare vil sove videre...enn å spise bløtkake og drikke kaffe. Det kommer en dag! Og den siste setningen der kan lett forlede en til å se for seg en veldig huslig person. Altså; om en sier til seg selv at en må sveipe over gulvene sent på kvelden...da er det ganske imponerende. Og via det, blir du tillagt enda flere huslige talenter...som du kanskje ikke har i det hele tatt. Kven kveit. Og god ny morgen med gull og tull i munn. Endret 27. januar 2011 av Margareth
Cata Skrevet 27. januar 2011 #410 Skrevet 27. januar 2011 Dagens middag: Cornflakes med lettmelk. (Ikke et ord om lavkarbo, takk...)
Gjest Blondie65 Skrevet 27. januar 2011 #411 Skrevet 27. januar 2011 Og den siste setningen der kan lett forlede en til å se for seg en veldig huslig person. Altså; om en sier til seg selv at en må sveipe over gulvene sent på kvelden...da er det ganske imponerende. Og via det, blir du tillagt enda flere huslige talenter...som du kanskje ikke har i det hele tatt. Kven kveit. Nå ja. Det kan jo være at han har et merkelig kosenavn på alle damene sine også vet du.
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar 2011 #412 Skrevet 27. januar 2011 Jo, det kan såmenn godt være, men jeg håper da at han tar seg tid til litt mere enn kun feiing på det viset.
Gjest Blondie65 Skrevet 27. januar 2011 #413 Skrevet 27. januar 2011 Jo, det kan såmenn godt være, men jeg håper da at han tar seg tid til litt mere enn kun feiing på det viset. Blir jo ikke tid til det når han skal rekke over alle ... ehm ... gulvene.
Kamikatze Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #415 Skrevet 27. januar 2011 Jaja, jeg liker dem tross alt litt flate... :gjeiper: G'aften! Nå pyrrer Kami alle lys, og de skal brenne klart. Og hvis jeg kommer altfor nær, slipper jeg å barbere firedagersbart. Så lunt de skinner, som tindrande ljos, men det er jo det de er Jeg synes jeg hører kakling i tråden, fem som kun var en fjær.
Kamikatze Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #417 Skrevet 27. januar 2011 Stilig hijab, eller kebab, eller hva det nå heter.
Guriane Skrevet 27. januar 2011 #418 Skrevet 27. januar 2011 (endret) Burka Endret 27. januar 2011 av Guriane
loffen Skrevet 27. januar 2011 #419 Skrevet 27. januar 2011 Hei Pus, bare innom og snoker litt. Hvor har jeg det fra at du bodde i Bergen mon tro? :klø: Oh well, ha en fin natt, med eller uten fiskegrateng.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå