Kamikatze Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #2821 Del Skrevet 8. mai 2012 Hva er favoritten, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2012 #2822 Del Skrevet 12. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. mai 2012 #2823 Del Skrevet 18. mai 2012 Hvordan går det med deg, Kami? Jeg har savnet å snakke med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #2824 Del Skrevet 19. mai 2012 Hai, pus! Her glir hverdagene, hverkveldene og hvernettene i hverandre, til en kjempemessig monotonisk floke. Jeg trives som bomben i skjegget, og er tilbake. Nå er det like før dagene smelter sammen med nettene, og alt lyset gjør noe med feminine medborgeres hormonbalanse. Uheldigvis oppdaget jeg dette ved sengens terskel, men straks er det helg. Snakkes da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. mai 2012 #2825 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg hører grusom sekkepipemusikk utenfor. Lurer på hva sekkepipe er på fransk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. mai 2012 #2826 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg fant det ut, cornemuses (uttales kår ne muse). Vil du lære mer fransk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #2827 Del Skrevet 19. mai 2012 Ja?! Koss'n di kjøssar, for eksempel? :sygekyllingsmiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. mai 2012 #2828 Del Skrevet 20. mai 2012 Ja?! Koss'n di kjøssar, for eksempel? :sygekyllingsmiley: Avec passion. Autre chose? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2012 #2829 Del Skrevet 20. mai 2012 *ta frem nistepakke og sette seg ved nærmeste pult for å notere flittig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #2830 Del Skrevet 21. mai 2012 Jau, er vel ikke noe problem å kose etter noen avec... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. mai 2012 #2831 Del Skrevet 21. mai 2012 Mandag kveld er en ypperlig tid å drikke øl på sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #2832 Del Skrevet 23. mai 2012 For enkelte. Her i huset er det mer onsdags formiddag og kaffe. :gjeiper: Men, alt tyder på at dette blir en fin dag å spise softis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2012 #2833 Del Skrevet 29. mai 2012 Hva tror Herr Kami om de nye posene med popkorn? De som muligens har sjokolade utenpå popkornet, hvis jeg ikke har forstått helt feil? Personlig har jeg ikke smakt det ennå, men er...skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #2834 Del Skrevet 30. mai 2012 Ikke sett dem her til lands ennå, men intet skal være upløyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. mai 2012 #2835 Del Skrevet 31. mai 2012 Hva tror Herr Kami om de nye posene med popkorn? De som muligens har sjokolade utenpå popkornet, hvis jeg ikke har forstått helt feil? Personlig har jeg ikke smakt det ennå, men er...skeptisk. Popcorn og sjokolde er jo supergodt sammen. + = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni 2012 #2836 Del Skrevet 18. juni 2012 Har fremdeles ikke testet den blandingen, selv om jeg nå ser de ligger i butikkhyllene nær meg. Jeg lurer i grunnen litt på hvorfor denne tråden nesten blir glisnere og glisnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #2837 Del Skrevet 18. juni 2012 Er rett og slett ikke rushtrafikk nå. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juni 2012 #2838 Del Skrevet 19. juni 2012 Heisan Kami Jeg har smakt sjokoladepopkornet! Synes de var gode, men jeg synes (utrolig nok) at det var litt i overkant mye sjokolade, det burde vært et mye tynnere lag. I tillegg var det et slags sukker/karamell-aktig lag under sjokoladen ... hmmmmmmm. Men, ideen er god, tror dog det hadde vært mye bedre med mer popkorn og litt mer salt Men ... de var spiselige altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2012 #2839 Del Skrevet 19. juni 2012 Ok, Kami, jeg skjønner. Det er altså mere sporadisk forbikjøring med hest og kjerre? ...tror dog det hadde vært mye bedre med mer popkorn og litt mer salt Det løses ved å helle oppi en pose med kun popkorn i bollen med sjokopop. Skal smake dem før året er omme, men ikke før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2012 #2840 Del Skrevet 22. juni 2012 Ok, Kami, jeg skjønner. Det er altså mere sporadisk forbikjøring med hest og kjerre? Det løses ved å helle oppi en pose med kun popkorn i bollen med sjokopop. Skal smake dem før året er omme, men ikke før. Det var ikke dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå