trulta_ Skrevet 8. januar 2012 #2701 Del Skrevet 8. januar 2012 Det hadde vært koselig da, Kami laget hjemmelaget mat til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #2702 Del Skrevet 8. januar 2012 Men, bør man bruke kostbar tid på matlaging når en har besøk? Er det ikke bedre å vie all oppmerksomheten til gjestene? Da må jo Fjordland være midt i blinken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2012 #2703 Del Skrevet 9. januar 2012 Maten lager en da ferdig i ei stooor gryte på forhånd, gjerne noe sånt som en bare må skrelle og hive oppi gryta...så står det der og putrer for seg selv noen timer. Bare si hvor og når du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. januar 2012 #2704 Del Skrevet 9. januar 2012 Maten lager en da ferdig i ei stooor gryte på forhånd, gjerne noe sånt som en bare må skrelle og hive oppi gryta...så står det der og putrer for seg selv noen timer. Bare si hvor og når du! HELT ENIG!! Du skal jo lage maten før vi kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. januar 2012 #2705 Del Skrevet 9. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2012 #2706 Del Skrevet 11. januar 2012 Han er sikkert av sted og finner utsøkte råvarer med tanke på vårt besøk. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #2707 Del Skrevet 12. januar 2012 Maten lager en da ferdig i ei stooor gryte på forhånd, gjerne noe sånt som en bare må skrelle og hive oppi gryta...så står det der og putrer for seg selv noen timer. Bare si hvor og når du! Så hvis jeg forstår deg rett, er det bare å skrelle av, og nyte når du kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar 2012 #2708 Del Skrevet 12. januar 2012 Å jasså? Driver du på å snakker med flere betydninger igjen nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #2709 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Nok en natt der man våkner ved skrivepulten med qwerty i panna... Endret 13. januar 2012 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 13. januar 2012 #2710 Del Skrevet 13. januar 2012 Lurer på hva du redigerte bort der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #2711 Del Skrevet 14. januar 2012 Det ble ikke speilvent av å skrives baklengs, så jeg skrev det forlengs istedenfor. Ukeslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. januar 2012 #2712 Del Skrevet 14. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar 2012 #2713 Del Skrevet 14. januar 2012 Lurer på hva du redigerte bort der!! Jeg mistenker at det var etternavnet på damen fra østblokklandet (i følge fornavnet), som han tilbragte natten med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. januar 2012 #2714 Del Skrevet 14. januar 2012 Kanskje det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #2715 Del Skrevet 14. januar 2012 Protest! Min begrensede erfaring med østblokklenninger har utelukkende skjedd på dag- og tidlig kveldstid. Mine planer om å lage en schjikkalig digg dessert i dag er skrinlagt, som følge av at alle ingrediensene har blitt spist opp enkeltvis fra iskremen i gårkveld, til jordbærene i dag formiddag. Uten is hjalp det heller ikke med dadler og marsipan, så det trøstespiste jeg akkompagnert av slurpingen fra melkeglasset. Jeg har praktisk talt en hel pose nachochips fremdeles. De var ikke god, så jeg har ikke blitt nynachist. Den blir nok solgt på Finn.no, ellerno... Skal straks ut for å kjøpe melk og røykt flesk, sånn at jeg får tilfredsstilt min akutt oppståtte hang til carbonara. Det er lørdag, men det er ikke min feil! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. januar 2012 #2716 Del Skrevet 14. januar 2012 Carbonara er snadder. Spiller du wordfeud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #2717 Del Skrevet 14. januar 2012 Jepp. Nope. - Har litt angst for alle slags tidstyver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 14. januar 2012 #2718 Del Skrevet 14. januar 2012 Nope. - Har litt angst for alle slags tidstyver. akkurat dét er et paradoks å skrive i sin egen kg-dagbok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. januar 2012 #2719 Del Skrevet 14. januar 2012 Muligens dagens! Men jeg skal på julebord i kveld, så kanskje noen topper den. Men Kami, jeg kan tenke meg at du er rå på wordfeud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #2720 Del Skrevet 14. januar 2012 akkurat dét er et paradoks å skrive i sin egen kg-dagbok Hah! Jeg som trodde jeg var safe når jeg holdt meg under to dagbokinnlegg pr døgn? Trulta: Med min fhv kryssordavhengighet og hang til sudoku, er jeg livredd for å teste WF. I gamle dager, satt jentene og tastet hett med mer eller mindre interesserte guttebein. Men nå, når jeg ber dem hilse, så ser de bare dumt på meg, og lurer på om jeg aldri har hørt om WordFeud. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå