loffen Skrevet 27. januar 2011 #421 Del Skrevet 27. januar 2011 Å, den heter :klo : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 27. januar 2011 #422 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Dåne-smileyen virker heller ikke :dåne: Endret 27. januar 2011 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. januar 2011 #423 Del Skrevet 28. januar 2011 Klar for helg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2011 #424 Del Skrevet 28. januar 2011 Det bør jeg vel være - det Er fredag!...selv om det nok ikke er meg du spør. Tenke seg til å bli redusert til ei fjør...det er en første gang for alt her i livet. Jasså...så han liker dem flate? Gulvene...eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. januar 2011 #425 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) FREDAG Spør den første som svarer jeg Skal bli veldig godt med helg! Endret 28. januar 2011 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2011 #426 Del Skrevet 28. januar 2011 Like greit det. Er jo stortsett oss som er her på dagtid alikevel. Men fint å fordele ded litt. Slik er det alltid folk i tråden, og ingen tyver får anledning til å stjele. *fornuftig tale* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. januar 2011 #427 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvorfor virker ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #428 Del Skrevet 28. januar 2011 Tarmtottene strekker seg begjærlig idet den oppfriskende dusjen med kaffe kommer fossende gjennom det som snart skal bli en fis. Fuglene på taket streiker. De er ikke der i dag. Kansjke skyldes det nattens kulingkast, kanskje har de bedre fore? En enslig Margareth forviller seg inn i tråden - smilende nå. Etterhvert skal flere følge hennes eksempel. Ute kløyves vinden brutalt av hushjørnet. Inne er det lunt og godt. Så lunt at EL-verket gnir seg så hardt i sine griske hender, at håret blir stående rett ut av statisk elektrisitet. Bak innlegget sitter en søvndrukken herre, som såvidt skimter tastene og klorebrettet på lappetoppen. Frykten for skrivefeil og inkurier hindrer innleggets fortsettelse. Det, og at det er forferdelig vanskelig å fokusere ennå... Gudd mourning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. januar 2011 #429 Del Skrevet 28. januar 2011 Psst - du hadde en skrivefeil! Ordet kanskje i linje nr 2. God mårn til deg også! Her har faktisk en del snø forsvunnet i løpet av natten, men det var glatt å gå ned den lilla bakken i dag. Men holdt meg på beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2011 #430 Del Skrevet 28. januar 2011 *iføre seg sørgeskrud og vente på at den velskrevne romanen snart kommer ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. januar 2011 #431 Del Skrevet 28. januar 2011 Ifa esken min er defekt, lokket går ikke igjen, er det klagegrunn? Kanskje jeg kan få en ny eske med ifa fra Nidar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2011 #432 Del Skrevet 28. januar 2011 ...men det var glatt å gå ned den lilla bakken i dag...Jøss, så stilig! Har du en psykedelisk bakke der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #433 Del Skrevet 28. januar 2011 Og enkelte kunne nok bli flinkere med å klaske inn oppdater før han i ensom majestet oppdager flerstemtheten... @Loffen: Fordi jeg gjorde det, i mitt forrige liv? @trulta_: Fordi dette ikke er en smiletrynetråd, men en som skal ha ordentlige glade smil på ordentlige lepper. @Margareth: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2011 #434 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) *iføre seg de fineste mick-jagger-leppene hun har og smile det beste hun kan med alle tennene* "...I can`t get no...." Endret 28. januar 2011 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #435 Del Skrevet 28. januar 2011 Det finns ikke noe sexyere enn snø som smelter og renner vekk. RrrrRRRrr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #436 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Jøss, så stilig! Har du en psykedelisk bakke der du bor? trulta_ har alltid noe kult, hun. Her i byen er bakkene alltid grå. Og temmelig glatte. Og for å gjøre livet morsommere så er hver tredje fortausstump ustrødd. Så når vi går tur blir det litt sånn "knase, knase, sviiiisj, knase, knase, sviiiisj"! Endret 28. januar 2011 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2011 #437 Del Skrevet 28. januar 2011 Du har tydeligvis bodd for lenge der oppe. Her nede har vi et rikt utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2011 #438 Del Skrevet 28. januar 2011 Mitt bidrag til å komme i gang, og jobbe litt fysisk (også kalt dans) mens man kler seg og morgenrydder kåken - åååå, kom igjen nå: høye benspark der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #439 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvor da? Hva da? Noterer meg at det er flere som er litt søvndrukken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. januar 2011 #440 Del Skrevet 28. januar 2011 Jøss, så stilig! Har du en psykedelisk bakke der du bor? For en morsom liten leif a. Skal la dere leve i troen om at bakken er lilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå