Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet

Javisst har den det. :biggrin:

Knallvær og fjorten varmegrader, smelting av snø og drypping fra takrennene i dag også. Dette blir bare bedre og bedre det. Truffet frender fra nær og fjern, handlet litt stuff til kjøleskapet og gjort det jeg ellers hadde planer om. Da kan jeg såmenn ikke klage.

Hvordan har demses dag vært da?

*jeg har en følelse av å ha kuppet hele tråden her, og håper at det ikke befinner seg slik - hvor er resten av haremet?*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ute til lønsj, ellerno. Why, det er en masetråd?

Her er det minus 6 i dobbelforstand og dalende. Utsikter for mer snø om en dag eller to. Sola glimrer ennå med sitt fravær, men det føles like førere for hver dag som går. Enn så lenge lyses stedet bare opp av stjerner, måne, gatelys, billykter og en og annen glad kvinnes smil.

Det er bare forjævlig få palmer her! :danse:

Hvor ble det av Tabris da? Ble det for sterk kost med multikolorerte kjoler?

Skrevet

Har jeg virkelig SÅ sterk utstråling at de rygger rett ut igjen?

Så vidt jeg fikk med meg på frokost-tv-været på morran i dag, så var det ingen steder (bortsett fra på Svalbard) som hadde mørketid nå,- så det snur...det snur... :)

Huff og huff og stakkars katten på alle vis og i dobbelt forstand. :kaffekopp:

Tror jeg må forflytte mere enn tankene og finne frem kjøkkenet og dens spiskammershemmeligheter nå. Kjenner at der rumsterer i masselassen. Jeg må ha kaffe og skiver! :opplyser:

Skrevet

Vel, frokostterroristene er nok like påståelige som enkelte forumsfjerter her. Her er ingen sol, og heller ingen Svalbard. ;)

Ha en forrykende! :nigo:

Skrevet

Hupp! :jepp:

Skrevet

*jeg har en følelse av å ha kuppet hele tråden her, og håper at det ikke befinner seg slik - hvor er resten av haremet?*

*spionerer* Siden iMac ikke så lett lar seg flytte til horisontalparkert Cata i såffa :veslejenta: , så blir det så som så med å legge igjen spor her. Lillemac er mer flyttbar, men blir så slitsomt å skrive med lillemac under haka...

Skrevet

Lillemac er bedre enn ingen mac! ;)

Skrevet

Har både lillemac og storemac (og på sett og vis bittelillemac også = ifån) så jeg er godt forspent med datakraft. Det er mer det at alle mac'er unntatt bittelille ikke matcher horisontalCata så godt.

Skrevet

Næmmen...det var da mange mac`er; finnes det kanskje en liten fostermac også å få kjøpt eller? Ser for meg noe veeldig søtt, smått og småttere nå. Og storestorebroren heter kanskje Big Mac? :fnise:

Skrevet

BigMac kommer ikke inn i dette hus. *fårnærmet* :snurt:

Det måtte da være i form av en server eller noe, men fullt så avansert tror jeg kanskje ikke at jeg blir. Fostermac er så vidt vites ikke oppfunnet enda, men muligens kunne man tenkt seg en knøttemac (=iPad) bare sånn for å komplettere family'n. Men aner ikke hva jeg skulle brukt den til og dessuten ville lillemac sikkert blitt sjalu og fått vondt i kretsene sine.

Skrevet

Snart kommer det nok en "Mac-nanny"-hjelpeprogram på tv`n for oppdragelse av uskikkelige tekniske grinebitere. Det er en løsning på det meste tror jeg. :) *hilsen optimist*

Skrevet

*lurer på åssen time out virker på mac* :klø:

Skrevet

Få si natta til kattami. Sov godt. :goodbye:

Skrevet

Få si natta til kattami. Sov godt. :goodbye:

The Kitten? :jepp:

Døh? Lillemakken kan godt greie et trådløst klaviatur over blåtann da. ;)

Skrevet

..."og hopp og sprett og tjo og hei,og fire kvister deler seg...- så kommer nøtteliten; her er jeg!" *nynne på vei gjennom tråden* :goodbye:

Skrevet

:vinke:

God morgen! :sol:

Vil du ha hjemmebakte rundstykker?

Skrevet

Hai, Nødeliten! :gjeiper:

Rundstykker? Neitakk, det minner for mye om rumpeballknaing. Går rett på middagen, heller. ;)

En ny dag står fersk og fin utenfor vinduene. Forholdsvis. Dagen begynner å få dagslys, så de blir mer og mer dager. Er under to uker til sola titter over fjellkantene. Lykkeligvis stenger gardinene alt ute, til jeg har oppnådd inntak av forsvarlige mengder kaffe.

Skrevet

Husk at når sola dukker opp, og gardinene blir dratt fra, så kommer alt støvet (og alt det andre som ligger vel forvart under møbler og klær) til syne også. Noen ganger kan det være barmhjertigst å bare la det være som det er til det bli skikkelig vår. Da bruker man spade og får greiene UT! :)

Forøvrig heter det "nøddeliden"... ;) Men morn i tråden for det om. :goodbye:

Skrevet

Så du synes spade er mer praktisk enn støvsuger? Jaja, sparer jo å kjøpe poser, da.

Vår ja. Det blir bra! Tror jeg skal prøve å gjøre meg et ærende sørpå før den kommer her, bare sånn for sjelebot. Synes vestlandet er ok når det våres. Er vel på tide å pløye kurskataloger. Tror jeg har en ti-tolv ferieuker til gode...

Har du kjøpt deg ekstern harddisk, slik at du får sikkerhetskopi av alt viktig i PC-en din? Og som gjør flyttesjauen enklere når du skal kjøpe ny maskin en gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...