Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Setter inn en fristende dessert til deg i kjøleskapet,

så har du litt å kickstarte dagen din med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det snart valentinesday, i år kan jeg ikke låse meg inne og gjemme meg under senga. Ikke uten å bruke opp en tredagers. Så det blir et helvete.

Pøff - bare tenk på elendigheta som en "handelsstandenmeskersegdag" så går det så fint atte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I såfall blir det sikkert litt bedre enn den som skal representere "oss" i utlendighet.

Det mener nå jeg om den saken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm...Kami faller veldig lett ut for tiden. Hva er det som kan oppta ham så veldig da?

Finnes det virkelig noe(n) som er viktigere og mere dragende enn oss på KG?

Besynderlig. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, i dag så jeg ei ung frøken som var like hyggelig både forfra som bakfra. Og vrikket som besatt, både til lands og til sands. - Fascinerende! :jepp:

Savner jula. Er pepperkakefysen. Vil ha is med pepperkakebiter i. Men må nøye meg med knekkebrød med kaviar og spirer... Spol tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og vrikket som besatt, både til lands og til sands. - Fascinerende!

Veldig mye vrikking kan tyde på at hennes hemoroider var ganske plagsomme... Jøss, liker du "sånne sære greier", Kami? :sjokkbla:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles vel ikke hemoroider for ingenting, heller? :ler:

Snart er det helg. Det går i alle fall den rette veien. :nigo:

Tempen stiger, men er ennå blå. I går ble mitt sinn opplyst av årets første sol, for mitt vedkommende. Kunne nok forsert dette en drøy uke, men sånn er det når man er i det nocturne modus operandi.

Kaffekoppen er tom, men har fått brun hinne. Da er det rimelig sterke saker som var oppi der i sted, for den var ren og pen da jeg begynte. Dermed øynes håpet om snarlig våkenhet. Og det trengs. Lørdagen begynte med at jeg våknet av at jeg måtte stoppe meg selv fra å helle kaffe over knekkebrødet, mens der lå en diger klatt kaviar i kaffekoppen. Etter en liten omstart, er dagen nå begynt.

Hadet, og god ukeslutt! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...