Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm...han har ikke vært her siden den tyvesyvende januar

...har han frosset fast han også eller? :klo:

:kaffekopp: <---varmende drikk

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ham da før i kveld et sted, men han kom ikke innom sin ringe bolig.

Hva i alle dager er det som holder ham så okkupert der ute? :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jei zutrer da (nesten) ikke!? :gjeiper:

Denne "søndagsmorgenen" er jeg nesten misunnelig på sukkersyke som går i bakken med insulinsjokk. Da kommer folk løpende og stapper sukkerbiter og sjokolade i kjeften på dem, så blir alt bra. Skulle ønske noen kunne stappe pulverkaffe i kjeften min, sånn at jeg kvikner til akkurat tilstrekkelig til å få satt på ei mugge med kaffe.

Planen om kaffepåsetting er under oppseiling. Må bare knekke den siste koden: Hvordan greie å komme seg bort til trakteren etter første koppen, når tjæra er ferdigbrygget? Det er jo ikke noen vits å stresse med å lage kaffe, hvis all min lille våkenhet skal gå til det, sånn at jeg bare blir sittende i timesvis og stirre apatisk på den fulle mugga? Søndager topper ikke min elsk-liste, nei...

Det blir litt som å, henvendt til Hoppetausa, kommandere: "Hopp!" - Bare omvent. Ellerno... Jaja, den var vel relativt hopplaus...

God helg, mia & Co! Det er nok best å bekjempe den med alle midler, føler jeg. Fritid gir tid til ettertanke. Ettertanke ender bare med hodeverk og bulk i veggen. Da er det mye bedre å være lykkelig ignorant, lalalala! :duskedame:

Hvor er tredje verdenskrig, når jeg trenger den?

Det verste av alt er at humøret faktisk er perlekvitrende, det er bare sjela som ikke helt greier å holde tritt før tarmtottene får dynket seg i avkok fra javabønner.

Bare så det er sagt. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp omvendt? Altså: "Ppoh"? Mulig at jeg ikke helt hang med i all utgytelsen der, men det foresvever meg at Kami trenger en snill og omsorgsfull reservemor en gang i mellom.

:kaffekopp::skravle::kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trang ingen resermor, bare en ørliten kaffeskvett, så ble livet ufattelig enklere å leve med.

Neida, mia. Det var hverken negativt eller positivt, det var en situasjonsbeskrivelse sett gjennom en handlingslammets tåkelagte sinn. Tanker som måtte kjempe seg gjennom morgentrette knoker, ut i froststive fingre, og gjennom halvt utslitte tastaturknotter. Det var et bittelite stykke norsk virkelighet, som nå er et ørbittelite stykke norsk historie... :gjeiper:

Ikke det at jeg skal påstå at jeg er særlig våknere, men hjernen funker da litt, hver gang jeg rister på hodet, nå. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg tror dette er min tråd, men jeg gnei meg så hardt i øynene at alt er som filtrert gjennom et tjukt lag gelé. Skulle drukket kaffe, men går heller og sover noen timer til.

Nå er det snart valentinesday, i år kan jeg ikke låse meg inne og gjemme meg under senga. Ikke uten å bruke opp en tredagers. Så det blir et helvete.

Kanskje jeg burde ta ut noe kjøtt fra fryseren, og sette på langtidssteking, med det samme jeg er oppe? Litt OK å våkne til matlukt.

Det var lettere å overtale seg selv når klokka viste sju enn åtte. Men: "Ha det bra så lenge! God ukeslutt!" :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...