Kamikatze Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #2741 Del Skrevet 27. januar 2012 Tror jeg holder meg til sudokuene mine på papir. Har pålegg, men brød ennå frosset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2012 #2742 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Hmm...han har ikke vært her siden den tyvesyvende januar ...har han frosset fast han også eller? <---varmende drikk Endret 1. februar 2012 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2012 #2743 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg så ham da før i kveld et sted, men han kom ikke innom sin ringe bolig. Hva i alle dager er det som holder ham så okkupert der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. februar 2012 #2744 Del Skrevet 4. februar 2012 Kami! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2012 #2745 Del Skrevet 4. februar 2012 ...Kamizutraaaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. februar 2012 #2746 Del Skrevet 4. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #2747 Del Skrevet 5. februar 2012 Jei zutrer da (nesten) ikke!? :gjeiper: Denne "søndagsmorgenen" er jeg nesten misunnelig på sukkersyke som går i bakken med insulinsjokk. Da kommer folk løpende og stapper sukkerbiter og sjokolade i kjeften på dem, så blir alt bra. Skulle ønske noen kunne stappe pulverkaffe i kjeften min, sånn at jeg kvikner til akkurat tilstrekkelig til å få satt på ei mugge med kaffe. Planen om kaffepåsetting er under oppseiling. Må bare knekke den siste koden: Hvordan greie å komme seg bort til trakteren etter første koppen, når tjæra er ferdigbrygget? Det er jo ikke noen vits å stresse med å lage kaffe, hvis all min lille våkenhet skal gå til det, sånn at jeg bare blir sittende i timesvis og stirre apatisk på den fulle mugga? Søndager topper ikke min elsk-liste, nei... Det blir litt som å, henvendt til Hoppetausa, kommandere: "Hopp!" - Bare omvent. Ellerno... Jaja, den var vel relativt hopplaus... God helg, mia & Co! Det er nok best å bekjempe den med alle midler, føler jeg. Fritid gir tid til ettertanke. Ettertanke ender bare med hodeverk og bulk i veggen. Da er det mye bedre å være lykkelig ignorant, lalalala! Hvor er tredje verdenskrig, når jeg trenger den? Det verste av alt er at humøret faktisk er perlekvitrende, det er bare sjela som ikke helt greier å holde tritt før tarmtottene får dynket seg i avkok fra javabønner. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. februar 2012 #2748 Del Skrevet 5. februar 2012 Høres ut som om innlegget ditt var mer negativt enn positivt? Håper du får en ok dag likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2012 #2749 Del Skrevet 5. februar 2012 Hopp omvendt? Altså: "Ppoh"? Mulig at jeg ikke helt hang med i all utgytelsen der, men det foresvever meg at Kami trenger en snill og omsorgsfull reservemor en gang i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #2750 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg trang ingen resermor, bare en ørliten kaffeskvett, så ble livet ufattelig enklere å leve med. Neida, mia. Det var hverken negativt eller positivt, det var en situasjonsbeskrivelse sett gjennom en handlingslammets tåkelagte sinn. Tanker som måtte kjempe seg gjennom morgentrette knoker, ut i froststive fingre, og gjennom halvt utslitte tastaturknotter. Det var et bittelite stykke norsk virkelighet, som nå er et ørbittelite stykke norsk historie... :gjeiper: Ikke det at jeg skal påstå at jeg er særlig våknere, men hjernen funker da litt, hver gang jeg rister på hodet, nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. februar 2012 #2751 Del Skrevet 6. februar 2012 Håper dagen i dag kjennes lettere Kami! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #2752 Del Skrevet 6. februar 2012 Denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. februar 2012 #2753 Del Skrevet 7. februar 2012 Går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. februar 2012 #2754 Del Skrevet 7. februar 2012 Begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2012 #2755 Del Skrevet 8. februar 2012 Hmm...greit. God morgen alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2012 #2756 Del Skrevet 8. februar 2012 sier jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2012 #2757 Del Skrevet 8. februar 2012 Er mia en dovenpeis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. februar 2012 #2758 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg fikk lyst på fotballkamp tidligere, hørte vignetten til tippeligaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2012 #2759 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg fikk lyst på softis jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #2760 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg tror dette er min tråd, men jeg gnei meg så hardt i øynene at alt er som filtrert gjennom et tjukt lag gelé. Skulle drukket kaffe, men går heller og sover noen timer til. Nå er det snart valentinesday, i år kan jeg ikke låse meg inne og gjemme meg under senga. Ikke uten å bruke opp en tredagers. Så det blir et helvete. Kanskje jeg burde ta ut noe kjøtt fra fryseren, og sette på langtidssteking, med det samme jeg er oppe? Litt OK å våkne til matlukt. Det var lettere å overtale seg selv når klokka viste sju enn åtte. Men: "Ha det bra så lenge! God ukeslutt!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå