Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan du vekke meg 05.50 i morgen tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Protest! Min begrensede erfaring med østblokklenninger har utelukkende skjedd på dag- og tidlig kveldstid.

Hehe...skulle liksom det berolige oss nevneverdig, mener du? :fnise:

Spiller du wordfeud?

Jeg vet ikke hva det er jeg. Opplys meg? :)
Skrevet

Iiiiiiiiiiiik! En pyrodam! :redd:

Skrevet

Det var Hoppetaujenta som ville bli opplyst! ;)

Skrevet

Jammen det er ikke lurt å komme nær henne med åpen ild så sunn som hun har blitt med grøntfor istedenfor snopolade.

Skulle egentlig spurt om du har det bra, og alt det der, men det tør jeg ikke, for da risikerer jeg å bli sittende å skrive innlegg. Og det eneste innlegget jeg orker nå, er å klemme meg mellom dyna og lakenet. Minn meg på å spørre i helga? :gjeiper:

Skrevet

Det er nok best å ikke spørre hvordan jeg har det ja. :lol:

Jeg gjør som deg, og tar sikte på soverommet!

:natti:

:goodbye:

Skrevet

...og som de sier i alle eventyrene: hvis ingen har sett dem siden,

ja,- så sover de vel ennå, den dag i dag! ;)

Jeg er fremdeles sunn og har unngått butikk i det store og hele. Det blir stekt egg og skive til kvelds i dag, kjenner jeg på meg. Har ikke bacon i hus....tenketenke, men jeg har ost og pølse og ketchup; DET blir det faktisk ostesmørbrød av, så jeg vil ha det i stedenfor. Jupp, det vil jeg og kjenner at magen min var enig, for den Rumlet øyeblikkelig ved tanken. :nigo:

...men jeg fikk ikke svar på det jeg ville bli opplyst om. :klo:

Skrevet

Er det lavkarbo du driver med ettersom du spiser pølse og bacon? :)

God helg! :klem:

Skrevet
...men jeg fikk ikke svar på det jeg ville bli opplyst om. :klo:
Nei, så sannelig! :nigo:

God helg, mia! Har du det greit, eller? :jepp:

Skrevet (endret)

Er det lavkarbo du driver med ettersom du spiser pølse og bacon?

Nei, nei og atter nei....sånt holder jeg meg langt unna. Jeg har bare ikke så mye i kjøleskapet mitt for tiden og da må man "tage hvad man haver". Det er heller ikke noe "opplegg" som jeg følger,- har bare kuttet ut alt snopet og *hulk* isen min, som jeg er så glad i og har marinert meg innvendig med i mange år. Kroppen min sa at den trengte en lengre pause nå, så kommer jeg sterkere tilbake til neste jul, hehe... Mine klær har begynt å slappe av på min kropp også, så det er tydeligvis en god ting som skjer nå.

kroppen min---> :kgbaby: <--- omsorgsfulle meg selv

Nei, så sannelig!

Åååå!...du er og blir en skikkelig ertekrok! En dag skal jeg ta utspekulert igjen,- bare vent! :lur: Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Nå først begynner jeg å bli i stand til å lee litt på meg. Deilig med helg, og vaniljeiskrem med kanel på. :is:

Kva? Er Hoppetausa på krigsstien? Dette fortalte profetiene fra hoppifolket intet om... :gjeiper:

Skrevet

De fortalte deg nok bare slikt som de pleier å fortelle turistene.

De virkelige profetiske profetiene ligger langt inne i hulene våre,

hvor hulahula-dansere vokter dem med sitt underl...eh...med sitt LIV! Nemlig. :jepp:

:) Ha en god og myk søndag, Kami. :kaffekopp:

Skrevet

Du er flink Hoppetaujenta! :klappe:

Lavkarbo er ikke noe for meg heller. :popcorn:

Har du det fint? :)

Håper alt står bra til Kami! Må ikke glemme deg, er jo din bok! :ler:

Skrevet

Huff, jeg glemmer den rent selv, jeg. Ofte...

Nå ser livet lysere ut. Heldigvis ble det to sammenhengende fridager, og det trengte jeg. Er så myglet denne helga, at det en krysning mellom frokost og middag i dag. Karbonader med frittede pommer og bearnaise. Løken ligger igjen ustekt på skjærefjøla, og grønnsakene i fryseren sammen med kjøtt som tar lengre enn tre minutter å få på tallerknen.

Må sikkert lette på samvittigheten seinere, og finne på noe med brokkoli og torsk eller laks til kvelds. - Bruke fisk til sovemedisin funker det.

Skrevet

Huffda...jeg tror at vi besøkende får forbarme oss over en sliten Kami og varte opp med en attenretters til ham, evt; to retter hver dag over tid. Tror at han trenger å få litt velbalansert og anbefalt næring i seg, stakkars mann... :)

Hvis jeg vinner i Lotto til neste uke, skal jeg kjøpe deg fri fra den altoppslukende jobben din og spandere en hel ferie på deg, Kami.

Hvor vil du helst dra?

:følesegveldigsnillsmilefjes:

Skrevet

Ikke godt å være så sliten! Håper du har fått anledning til å slappe av i helgen! :)

Skrevet

*sette inn en kurv med assortert hermetikk (ikke utgått på dato) til den travle mannen* :)

Skrevet

Hehe...skulle liksom det berolige oss nevneverdig, mener du? :fnise:

Jeg vet ikke hva det er jeg. Opplys meg? :)

Har du bytta navn?!

Wordfeud er scrable, på telefonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...