Gå til innhold

Penisring - skal... skal ikke...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg en penisring med vibrasjon. Lurte på om noen her inne har erfaringer med slike. Hva med dere kvinner også? Funker det? Noen typer det er verdt å prøve?

Takker for alle svar :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare spør om hvor solid de er, min første i gummi røk etter en gangs bruk, vet ikke om den var for liten eller hva men den brast i moroa... anbefales til bruk som ett ekstra tilskudd av og til.... har ikke testet med vibrasjon... men gjør det gjerne!!!

Skrevet

Her kjøpte mannen en i veldig myk gummi hvor du kunne ta av vibratoren. Funker best uten den vibrerende saken.

Skrevet

Jeg bruker penisring og det fungerer fint. Riktignok uten vibrasjon da. Har et par forholdsvis tynne i gummi og en litt bredere i tja...stål er det sikkert, og det er deilig å bruke. De tres jo på og sitter litt stramt rundt pikk og baller og jeg holder ereksjonen enda lengre. Det er muligens fordi jeg blir ekstra opphisset ved å bruke dem, men det funker for min del iallefall :D

Skrevet

typen har uten vibrering, jeg elsker den, og han sier han syns det er godt og at han klarer å holde lengre med den;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...