Gå til innhold

Å møte nye mennesker...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke møtt hele slekta hans og han ei min.

Men jeg har fått beskjed om at hans potensielle forlover med kone kommer på besøk på mandag :)

De bor kjempelangt fra oss og har aldri møtt dem før og kommer antageligvis heller ikke til å møte dem etter det før i bryllupet.

*gruermeglittjeg* :flau:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir nok kos! Godt å ha møtt nokre av 'hans' folk før sjølve dagen, iallefall! Sjølv møtte eg heile slekta til min kjære i eit bryllaup omtrent 6 mnd. etter at me vart saman, så eg fekk ikkje overraskingar... :wink:

Skrevet

Jeg har møtt noen av hans søskenbarn, og selv om jeg syntes det var litt rart å bli invitert over på kaffe til en kusine av han som er minst ti år eldre og med fire barn, var det bare kjempehyggelig. Kommer til å gå så bra så, ingenting å grue seg til :).

Skrevet

Kjæresten min har bare en mamma, en kusine, hennes mann pluss en onkel, og de kjenner jeg alle sammen....... *puh*

Skrevet

Takk for oppmuntringen :)

Jeg har truffet mange av hans slektninger, men ikke denne som på mandag skal spørres om å være forlover.

Jeg gruer meg mest til å treffe dem fordi jeg vil så gjerne bli godtatt :oops:

Samtidig vet jeg jo at jeg vil bli det for det har samtlige i hans familie gjort - tatt i mot meg med åpne armer........ :)

Det er sikkert bare jeg som er dum - det går helt sikkert bra

Skrevet

Lykke til Ibe. Det går sikkert kjempe fint

Skrevet

Det går så bra skal du se... de er sikkert like nervøse som deg. :blunke:

Skrevet

IBE:Det går nok så bra så,bare slappe helt av det :D

Men min sambo har en kjempe stor slekt..Og jeg har ikke møtt alle sammen enda jeg ...

Men for 1 år siden døde hans "fille"tante,og da hadde jeg ikke møtt onkelen og kusiner,fetter før..Så jeg kom i begravelse uten å ha møtt de før og moren dems var død 50år..Og det var så jævli visste jo ikke hva jeg skulle si eller noen ting..ikke akkurat det beste annledning å møte slekt for første gang..

Skrevet

Det kommer sikkert til å gå kjempefint!

Det at han er potensiell forlover for kjæresten din gjør at jeg regner med at de to har et godt forhold?!

Og da regner jeg også med at han er interessert i å få et godt forhold til deg.

Han blir sikkert veldig smigret og kjempeglad over å bli spurt om å være forlover, tipper jeg.

Lykke til!

Klem fra 9na.

Skrevet

God morgen godt folk :D

Jeg har ikke møtt alle i slekten til min kjære som er invitert i bryllupet, og han har ikke møtt alle mine :o

Litt spennende med helt ny slekt syns jeg :enig:

Skrevet

Ja, de har vokst opp sammen og jeg har møtt den potensielle forlovers foreldre og de er utrolig koselige :) Akkurat der synes jeg det er kjempedumt at de bor så langt unna (SørSverige) for de hadde jeg villet hatt mer kontakt med.

Det går nok bra. Bare jeg som er nervøs for det bare. Synes også det er artig med nye bekjentskaper og alle slektningene hans er superpositive til oss som par. "Match made in heaven" påstås det :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...