Gå til innhold

Når dere har sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje verdens mest idiotiske spørsmål, men... Når dere har sex, sier dere da som på tv; "hardere!", "fortere!", "litt mindre hardhendt!" etc.? Jeg føler for å si slike ting innimellom, men så har jeg klart å henge meg opp i det at det er slikt man bare sier i komiserier... så da tør jeg ikke. I tillegg er jeg litt redd for å virke kommanderende. Hva gjør dere jenter? Og dere gutter; hva synes dere om jenter som sier det på den måten?

Ville dere har brutt ut i latter om jenta utbrøt "ahh, hardere! Fortere!!" ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok være ganske frittalende innimellom!

Skrevet

Jeg sier slike ting, og har aldri fått negative reaksjoner på det. Jeg setter jo selv pris på at partner sier hva han liker, og regner med at det samme gjelder menn :)

Skrevet

Jeg sier det. Jeg vil jo ha full nytelse så hvorfor ikke? Det har blitt mottatt veldig bra og sexpartneren gjør som jeg sier ;)

Skrevet

Jeg sier hva jeg vil ha, og ikke vil h :)

Få det ut du , du kommer ikke til å angre ..

Skrevet

Jeg sier hva jeg vil ha, og det bruker de (damene) å gjøre også.

Blikk og slik kan si mye, men like greit å si det klartekst slik at det ikke blir noen misforståelser

Skrevet

Jeg sier ifra om jeg vil ha det hardere, fortere og sånn ja! : -)

Skrevet

Og dere gutter; hva synes dere om jenter som sier det på den måten?

...hva med å faktisk snakke med kjæresten din om dette? Ikke spørre en hel haug med fremmede mannfolk som garantert har ulike oppfatninger?

Skrevet

jeg sir "raskere", "hardere" osv, også sier jeg "hardere nå kommer jeg" f.eks :)

Skrevet

Hvordan kan jeg få det jeg vil ha hvis jeg ikke sier noe? Speak up:D

Skrevet

Jeg sier fra som bare det! Å snakke om sex (og selvfølgelig under sex :fnise: ) gjør jo sexen bedre ved at man lærer hva den andre liker o.l. Snakk i vei du :sengekos:

Skrevet

Det funker å si det, men si sleng gjerne på en "kom igjen - åååh jaaa" før "hardere" , og fortell hvor godt det er!

Skrevet

dama mi sier 'ikke stop ,åhhhhh, ikke stop'.

Så stoper jeg. Og sier hva sa du?

hahahaha..... jeg er slem jeg vet :fnise:

Gjest SnakeOil
Skrevet

Kommer an på hvor overbevisende hun er, synes de skal si det de mener jeg men i hvertfall ikke legge bånd på seg selv, om de vil hyle ut "JAAAAAAAAAH, knull meg!", er det bare deilig eller om de bare vil stønne osv er det ok også. =)

Synes ikke det er noe stas om ei dame stønner ut "hardee, mere" osv og at det er tidenes verste skulespilleri fordi hun egentlig ikke hadde lyst på sex akkurat da :P

Skrevet

Vi har ikke veldig lange samtaler i senga, akkurat, men jeg ønsker ikke å bruke kvelden på sex jeg ikke får noe igjen for. Så hvis jeg synes det blir for hardt, for fort, for sakte, for mykt, feil stilling, etc, så sier jeg fra. Det er ikke alltid jeg bruker ord, (for finnes det egentlig noe mindre sexy enn trøndersk dialekt under sexakten??) men jeg viser det enten ved å ta tak i hendene/hodet hans, eller bytte stilling selv.

Sex skal være godt for begge parter, og da er det litt dumt om dere ender opp med sakte kosesex når du ville ha S&M, og så ligger du heller bare og venter på at han blir ferdig, enn å si hva du vil.

Skrevet

Jeg sier i fra. Har blitt godt mottatt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...