Nussi90 Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Er i en periode nå der jeg ofte er svært opphisset, og klarer nesten ikke vente til samboeren kommer hjem fra jobb! :rødme: Han kommer alltid litt senere hjem enn meg, så da bruker jeg tiden på og lete litt rundt på kondomeriet.no. Vi har et bra sexliv, og i det siste har vi utforsket litt mer, (i den grad man kan uten hjelpemidler). Jeg finner det svært opphissende og tenke på at vi kan bruke forskjellige sexleketøy, men ANER ikke hva som er godt. Har ikke vært noe særlig borti de tingene før, og lurer på hva som kan gjør det enda bedre for oss begge? Håper noen vil dele sine erfaringer når det kommer til dette.
HopelessFear Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 En liten vibrator er et fint sted å begynne. Så er jo We-vibe et veldig populært apperat som kan brukes alene og med partner.
Nussi90 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2010 En liten vibrator er et fint sted å begynne. Så er jo We-vibe et veldig populært apperat som kan brukes alene og med partner. Takk :gjeiper: prøver og finne den på nettet, men finner den ikke. har du en link slik at jeg kan se hva det er?
HopelessFear Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Takk :gjeiper: prøver og finne den på nettet, men finner den ikke. har du en link slik at jeg kan se hva det er? Værsegod. Mener den ligger på kondomeriet også, men fant den ikke i farten. http://we-vibe.com/
HopelessFear Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Takk :gjeiper: prøver og finne den på nettet, men finner den ikke. har du en link slik at jeg kan se hva det er? Værsegod. Mener den ligger på kondomeriet også, men fant den ikke i farten. http://we-vibe.com/
Ibico Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Skal du ha noe for han også, så er jo penisring et alternativ. Det er etter min mening sexy og gir enda bedre ereksjon og orgasme. Her er det allikevel viktig å spørre litt varsomt tror jeg, så han ikke føler seg "i mangel på bedre ord" utelatt.. 1
Nussi90 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2011 Skal du ha noe for han også, så er jo penisring et alternativ. Det er etter min mening sexy og gir enda bedre ereksjon og orgasme. Her er det allikevel viktig å spørre litt varsomt tror jeg, så han ikke føler seg "i mangel på bedre ord" utelatt.. Har faktisk prøvd det før, sann som fulgte med kondompakken, og det fungerte veldig bra! Problemet er at de som blir sendt på kondomeriet ser ganske "skumle" ut! de er så store og har så mye dill på, så vet ikke helt hva som skal velges, eller om vi skal kjøpe en i det heletatt! :gjeiper: men absolutt et godt alternativ!
guttemann Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 (endret) Finnes det penisringer som faktisk er utformet sånn at hun får glede av dem? Når den vibrerende tingen ligger helt inntil ringen inne ved penisroten, får jo ikke hun så mye glede ut av den. We-vibe står på listen over aktuelle leketøy for oss og, men jeg er litt skeptisk til den. Har vondt for å se for meg at den ikke er plagsom for meg under samleie. De skulle kommet med en variant med trådløs fjernkontroll, så kunne det vært gøy for meg og, selv om den ikke funket under samleie. Et enkelt vibrerende egg er i hvert fall en sikker vinner. både til alenebruk og sammen. Finfint for ham å bruke på deg mens du rir ham, f.eks. Endret 4. januar 2011 av guttemann
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 Kan anbefale "4U" penisring med vibrator - den finner du også på kondomeriet. Den er litt annerledes enn de vanlige ringene m/vibrator, men den er utrolig effektiv. Den gir meg som mann en god ereksjon samtidig som jeg kan kjenne lettere vibrasjoner rundt skaftet på penis. Vi har bare prøvd den et par ganger men den fungerer kjempefint for oss. Hun liker den også veldig godt da vibratoren er kraftig nok til at hun kjenner det godt i klitten. Den fungerer også bra uten glidemiddel ( vi har ikke prøvd med glidemiddel ennå, men kanskje det er enda bedre? ). Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 hvordan bruker man en we-vibe? så på den men skjønte ikke greia..
sauen87 Skrevet 4. januar 2011 #11 Skrevet 4. januar 2011 Den ene "armen" skal inn i skjeden (den uten knappene :-) ), mens den andre skal ligge over klitoris. Den vibrerer i begge "armene", og kan brukes under samleie, slik at kvinnens g-punkt, klitoris og mannens penis stimuleres under samleie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå