Gå til innhold

Hvorfor valgte du ditt nick og din avatar?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Valgte nicket mitt fordi kvinner tenner på brutale menn...

Jeg liker nicket ditt, men så er jeg muuuligens en sånn kvinnesak som kan finne på å sende brev til livstidsinnsatte fanger også.

Synes forøvrig at du har mye å fare med på forumet, selv om du får mye pes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tabris har jeg faktisk fra Sagaen om Isfolket. Tabris er demonen for den frie vilje. Det har vært mitt nick så lenge jeg har hatt internett, som vel begynner å bli over ti år nå. Avataren er min hovedkarakter fra spillet The Elder Scrolls IV: Oblivion, som er et av mine favorittspill. Med nisselue for anledningen.

Endret av Tabris
Gjest brutal_mann
Skrevet

fordi det er mitt virkelige navn=)

avatar har jeg ikke fiksa enda....

brutal mann: da syns jeg det passer dårlig å ha "mitt hjem" og "tilpas bhen" under hvert innlegg :P

Signatur frøken, signatur...

Skrevet

Jeg valgte brukernavnet mitt fordi jeg synes mineraler er spennende og spineller er pene mineraler. Avataren er et bilde av to spineller.

Skrevet

Jeg sleit med å finne et nick, de jeg kom på var opptatt. Så meg rundt i stua, og det første jeg stoppa ved var ei flaske Malibu i barskapet. Slengte på -lita, så hadde jeg et nick.

Avataren min er Odins kone Frigg, ingen spesiell grunn, annet enn at jeg fascineres av norrøn mytologi.

Skrevet

Fordi jeg elsker latte.

Skrevet

Jeg valgte Piper, fordi Piper fra Charmed er en person jeg kjenner meg igjen i. Og avataren passer jo bra, siden det er bildet av Piper :ler:

Gjest Violently Happy
Skrevet

Fra sangen til Björk og fordi jeg synes lyrikken passer:

The lyrics speak of feeling a love so intense that it is actually dangerous.

Skrevet

Gammelt brukernavn jeg har hatt på andre forum. :) Noen avatar har jeg ikke funnet, ender bestandig opp med å bytte ukentlig. :sjenert:

Gjest Mahareth
Skrevet

Liker vampyrer, og Maharet er min absolutte favoritt. Avataren sier seg selv for de som kjenner karakteren ;)

Skrevet

Fordi jeg sikkert burde tatt meg en pille fra tid til annen

Skrevet

Meadow er datteren til Tony Soprano, og rett og slett et nydelig navn :) Avataren er tilfeldig, men jeg liker den.

Skrevet

Fordi jeg først lusket litt rundt her som gjest, og fordi jeg er svært lite kreativ. Jeg ønsket å ha noe nøytralt og enkelt, og så satt jeg der og kom ikke på noe bedre, så da ble det Gjesten.

Skrevet

Jeg valgte mitt fordi jeg er glad i demonolgi, og xaphan var den falne engelen som kom på ideen om å sette fyr på himmelen. Sånt fascinerer meg, så da valgte jeg det brukernavnet.

Avataren tegnet jeg for noen år siden og syns den var en fin krysning mellom betydningen av nicket og hvordan jeg er som person.

Skrevet (endret)

Dobbelpost, sorry.

Endret av Xaphan
Skrevet

Fordi jeg først lusket litt rundt her som gjest, og fordi jeg er svært lite kreativ. Jeg ønsket å ha noe nøytralt og enkelt, og så satt jeg der og kom ikke på noe bedre, så da ble det Gjesten.

Jeg synes nicket ditt er et av de fantasifulle her inne jeg da. :)

• Liker 1
Gjest Sommertid
Skrevet

Valgte nicket fordi jeg er veldig glad i sommeren, og bildet fordi det passer til nicket ;)

Skrevet

Jeg synes nicket ditt er et av de fantasifulle her inne jeg da. :)

Jammen så takk :nigo:

Skrevet

Valgte brukernavnet av mangel på fantasi rett og slett! Det var mange andre jeg hadde tenkt på, men de var selvfølgelig opptatte! Ble så lei til slutt og bare skrev det første jeg kom på.

Jeg synes kakemonsteret er en søt liten figur, derfor avataren :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Gammelt brukernavn jeg har hatt på andre forum. :) Noen avatar har jeg ikke funnet, ender bestandig opp med å bytte ukentlig. :sjenert:

Jeg synes nicket ditt er litt uhyggelig, jeg. Jeg leser det som "misfoster".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...