Gå til innhold

Sex i studietiden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sex er et symbol på at man ønsker barn med sexpartneren. Det endret seg da p-piller, kondom og andre prevensjonmidler kom. Evolusjonen har med andre ord gjort at en nå kan ha sex bare for nytelse, ikke fordi en ønsker barn med sexpartneren. På den måten er ikke sex en kjærlighetserklæring lenger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Gjør det du har lyst til, og ikke bry de om du blir stemplet som løs eller andre ting. Andre mennesker kan nemlig aldri definere hvem du er og hva som gjør deg glad. Men andre mennesker har veldig lyst til å stemple deg. Det ser du allerede fra denne tråden! Men skal du slutteå gjøre det du vil, bare fordi andre har lyst til å putte et stempel på deg ?

Det eneste er at du må være flink med kondomen. ALDRI glem kondomen, pul hvem du vil, og ha en fin studietid!

Skrevet

Fortiden innhenter en alltid en eller annen gang senere i livet.

Det går an å tenke selv om man studerer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er idag lykkelig samboer, men har en særdeles heftig studieopplevelser i bagasjen. Jeg har aldri angret og tar med meg masse gode opplevelser videre i livet!

Det er nå engang sånn at jenter kan bli oppfattet som lett løse på tråden. Det er synd, men sant. Mitt tips er derfor å gå litt varsomt frem. Velg gutter med litt omhu, og ikke nødvendigvis gutter som er i nærmeste krets!

Skrevet

Gjør det du har lyst til, og ikke bry de om du blir stemplet som løs eller andre ting. Andre mennesker kan nemlig aldri definere hvem du er og hva som gjør deg glad. Men andre mennesker har veldig lyst til å stemple deg. Det ser du allerede fra denne tråden! Men skal du slutteå gjøre det du vil, bare fordi andre har lyst til å putte et stempel på deg ?

Det eneste er at du må være flink med kondomen. ALDRI glem kondomen, pul hvem du vil, og ha en fin studietid!

Dette mener jeg er tull. Man bør tenke litt fremover. Jeg kunne ligget med langt flere jenter enn jeg har, men jeg velger (har valgt) å ikke gjøre det fordi det kan gjøre det vanskeligere for meg å finne en kjæreste. Og jeg vil helst ha en kjæreste som er litt kresen på hvem hun ligger med, så da vil jeg være den personen også.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for utenomsnakk

Trampe -mod-

Skrevet

Dette mener jeg er tull. Man bør tenke litt fremover. Jeg kunne ligget med langt flere jenter enn jeg har, men jeg velger (har valgt) å ikke gjøre det fordi det kan gjøre det vanskeligere for meg å finne en kjæreste. Og jeg vil helst ha en kjæreste som er litt kresen på hvem hun ligger med, så da vil jeg være den personen også.

Det trenger ikke å bli noe vanskeligere. Holder du kjeft om hvor mange du har ligget med, så unngår du problemet.

Men når du av en aller annen grunn vil "være den personen også", spiller det ingen rolle sånn sett.

Skrevet

Jeg har ikke planer om å legge ut om min seksuelle historie. Men rykter har lett for å spre seg.

Og til det andre: Jeg kan ikke forvente mer av andre enn av meg selv.

• Liker 1
Skrevet

Enig!

Jeg er av den oppfatning; har man lyst har man lov. Med litt modifikasjoner såklart.

Så lenge begge er single og man passer på sitt eget vel og ve (les: kondom).

Hvorfor i all verden skal folk bry seg med de valgene du tar?

Og hvorfor blir jenter så lettere uglesett om de gjør som de vil på denne fronten?

Skrevet

gjelder nok ikke bare jentene, jeg hadde ikke vært happy hvis typen min hadde pult rundt i studietiden.

Skrevet

Og til det andre: Jeg kan ikke forvente mer av andre enn av meg selv.

Du kan helt fint ligge med alt og alle, og samtidig foretrekke ei jente som har ligget med veldig få.

Skrevet

Det kan jeg. Men jeg liker ikke dobbeltmoralen som ligger i å forkaste jenter som har mange partnere når jeg selv har det. Derfor velger jeg heller å ta valg som passer etter hva jeg liker hos en jente. Nå er jeg i forhold da, så nå er ikke akkurat det så vanskelig. Men skulle jeg bli singel så kan jo ting endre seg.

Skrevet

Men alle vet at kvinner lyver om antallet de har ligget med allikevel fordi de innerst inne vet at det er uattraktivt å være hore.

• Liker 2
Skrevet

Men alle vet at kvinner lyver om antallet de har ligget med allikevel fordi de innerst inne vet at det er uattraktivt å være hore.

... mens mannfolk lyver andre veien, for det gjør dem liksom "kulere"...

Er kanskje en grunn til at det ikke anbefales å diskutere tidligere partnere og da...

Skrevet

Mitt råd: vær fornuftig selv om at du endelig bor for deg selv, er singel og kan ta med en ny gutt hver helg...

Det kan jo ofte friste, men det er ikke alltid verdt det. Noen ganger kan man gjøre ting man angrer på lang fram i tid, og dette er en sånn typisk ting. Jeg vet om mange litt opp i åra som ser tilbake og angrer på studietiden siden de brukte den på å være løs og å pule ved hver anledning som bød seg, når de egentlig hadde ønsket å prøve å finne en fast partner og starte en familie.

Jeg er student som deg, og ville gjort alt jeg kan for å ikke bli stemplet som skolens hore. Det er jo ikke så vanskelig siden jeg har kjæreste, men du skjønner tegninga.

Skrevet

Kos deg! Husk kondom og å sjekke deg for kjønnssykdommer jevnlig! :)

Skrevet

Høres ut som om du har hatt en herlig start på studiene dine! Det er bare å kose seg og samtidig ta godt vare på deg selv.

Min egen erfaring fra studietiden: Det er ofte flere skoler i samme by og det kan fort lønne seg å finne noen kjekke gutter på andre skoler enn den du selv går på. Da er det lett å holde et godt rykte og samtidig nyte noen av fristelsene som dukker opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...