Gå til innhold

Analsex for nybegynnere.

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, jeg opplever det samme som deg. Senest igår måtte vi avbryte vaginalt samleie fordi det var for ubehagelig for meg. Analsex ble naturligvis erstatningen. Sykt mye bedre og mer opphissende for oss begge.

Du kan jo lese mye info om analsex rundt omkring på nettet, men det viktigste er at du vil ha det og at du er opphisset. Er du ikke kåt nok, så kan analsexen bli en stor skuffelse.

Sørg for å være godt oppvarmet og klar. Mange liker fingrer før penis for å varme opp og utvide hullet litt. Personlig hater jeg dette. Synes det er mye bedre å trenge penis inn sakte og forsiktig.

Sett deg oppå han, da styrer du tempo og hvor langt inn du vil ha han. Kan være ubehagelig om mannen skal bestemme dette, siden han ikke har peiling på hvordan det føles for deg. Det eneste han kjenner er et trangt hull han vil dypere inni.

Kan også anbefale at du står over en sofa eller en stol, slik at han tar deg bakfra. Da blit det lett for deg å bruke vibrator på klitoris. Det kan føre til at du nyter sexen MYE mer.

Og seff, glidemiddel. Remember that! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...