Gå til innhold

Analsex for nybegynnere.

Fremhevede innlegg

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Du kan da umulig oppnå orgasme? Jeg hadde savnet det svært.

Så mye styr og så ikke oppnå noenting? Misunner deg ikke...uff..

Joda. Man kan faktisk bli så "gira" at man får orgasme :) Misunner meg ikke? Jeg gjør det jo fullstendig frivillig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda. Man kan faktisk bli så "gira" at man får orgasme :) Misunner meg ikke? Jeg gjør det jo fullstendig frivillig :)

Ja ok, Jeg trenger ikke alt det styret for å oppnå nytelse. Men det er vel bare meg.

Skrevet

Ja ok, Jeg trenger ikke alt det styret for å oppnå nytelse. Men det er vel bare meg.

Jeg ser ikke helt hvorfor det skulle bli så mye styr av det. Og når det ikke funker vaginalt, og en liker analt, så hvorfor ikke?

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser ikke helt hvorfor det skulle bli så mye styr av det. Og når det ikke funker vaginalt, og en liker analt, så hvorfor ikke?

Kremmer og alt mulig. Jeg har lyst å bli tatt der og da, ikke masse viss vass med krem og ting.

Skrevet

I tillegg til at det har en helt annen psykisk effekt, så stimulerer man punkter i vaginaen gjennom analsex. Punkter som svææært sjeldent blir stimulert med vaginal sex. Dermed er det noen som får meget intense orgasmer av analsex.

Skrevet

I tillegg til at det har en helt annen psykisk effekt, så stimulerer man punkter i vaginaen gjennom analsex. Punkter som svææært sjeldent blir stimulert med vaginal sex. Dermed er det noen som får meget intense orgasmer av analsex.

Ok. Jeg trenger ikke det. Så det er greit for meg. Jeg har direkte kontakt uten å stimulere bæsjekanlen og alt mulig rart. Holder meg til det greie....Skal jeg ha orgasme så holder jeg meg til der jeg føler det. Ikke rote i andre kanaler.

Skrevet

Ok. Jeg trenger ikke det. Så det er greit for meg. Jeg har direkte kontakt uten å stimulere bæsjekanlen og alt mulig rart. Holder meg til det greie....Skal jeg ha orgasme så holder jeg meg til der jeg føler det. Ikke rote i andre kanaler.

Så hvorfor kommentere her i det hele tatt?

• Liker 4
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Da får du bare holde deg unna da vettu, Beautè! Jeg elsker variasjon, og koser meg også uten masse "styr" (les: en kjapp en), men jeg gidder ikke samme leksa hver eneste kveld. Vil ha litt spenning og krydder :)

• Liker 1
Skrevet

Så hvorfor kommentere her i det hele tatt?

Er dette et diskusjonsforum? I så fall, hva betyr det?

Skrevet

Er dette et diskusjonsforum? I så fall, hva betyr det?

Fordi du trenger ikke forpeste tråder med negative kommentarer om hva andre gjør i senga. Kalles høflighet.

• Liker 4
Skrevet

For oss i et forhold blir det ikke så mye forskjell fra å prøve vaginalt. Snabeln er uansett tildekket og nesten en tube med glidemiddel blir drassa på. (Går ikke på pilla, så han får nekt om han så mye som tenker på å prøve utenom.) Han vil, jeg vil, så hvorfor i all verden skal en henge seg oppi det?

Skrevet

Fordi du trenger ikke forpeste tråder med negative kommentarer om hva andre gjør i senga. Kalles høflighet.

Uff da, jeg skal ikke være negativ mere...

Skrevet

Det er ikke noe spørsmål eller diskusjon om en liker det eller tenner på det. Så jeg skjønner ikke helt hva du har her og gjøre. En bestemmer selv hva en gjør i senga, enten det er slikking, onani, analsex eller pisking.

Skrevet

Mange sliter med smerter ved sex, jeg håper du har vært hos legen! Prøvde analsex en gang, og det vært svært ubehagelig og vondt...

Skrevet

Mange sliter med smerter ved sex, jeg håper du har vært hos legen! Prøvde analsex en gang, og det vært svært ubehagelig og vondt...

Som sagt så har jeg både vært hos helsesøster og gynekolog. De finner ingenting som er gærnt foreløbig.

Skrevet

Husker min første analsexopplevelse - det endte ganske bra. Vi brukte lang tid, brukte mye glidemiddel og begynte å varme opp med et par fingre. Nå er analsex en stor del av sexlivet mitt. Elsker det :) Det er vanvittig godt. Og når det overhode ikke fungerer for deg vaginalt, hvorfor ikke utforske andre ting? :)

Og jeg leste at det var en som skrev at det var mye styr og sånn, men når du har fått "dreisen" på det og klarer å slappe av så går det smurt som bare det. Bruker fortsatt litt glidemiddel, som man bruker 3 sek å ta på. Skjønner ikke hvorfor dette er mye styr?

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dette er mye styr?

Skjønner ikke jeg heller. Det går kjapt, greit og det er ikke så stor forskjell fra å ha trygg vaginal samleie.

Skrevet

Ja takk, begge deler! Mitt beste tips for analsex er at du sitter oppå han med ansiktet mot han, som om du rir han rett og slett. Da bestemmer du selv tempo og trøkk og kan "lirke" deg fint nedpå. Vi har aldri brukt glidemiddel, har alltid vanlig sex først og jeg blir så ekstremt våt at vi bare bruker saftene mine og gnir det litt rundtom. Men du er nødt til å være helt avslappet og da mener jeg helt avslappet. Litt etter litt setter jeg meg nedpå, det er bare snakk om et lite minutt så er den inne. O`lykke! Jeg bestemmer tempoet selv når vi gjør det på denne måten, jeg rir han analt rett og slett. Jeg sitter akkurat slik at klitoris berører hans underliv og med penisen hans i rompa får jeg noen vanvittige orgasmer.

Lykke til

Skrevet

Tror vel stillingen blir ettersom hvordan vi er i humør akkurat da. Å ri er vel ikke akkurat det som er best å gjøre den første gangen?

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Ligg i fosterstilling og la han komme inn selv. Da bruker du minimalt med muskler som spenner og gir mer smerte. Ridning og doggy prøvde jeg først etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...