Gjest saftis Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Nå har dere sjansen til å fortelle hvordan dere vil ha det. Kanskje det er noe å lære for oss/de som ikke er så dreven på det området?
Gjest HunterLady Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Skjønner ikke hvorfor det er vits å spørre om. Alle er ulike, så svarene her vil IKKE si noe om hvordan du bør suge neste gutten du møter.. Personlig varierer jeg veldig når jeg suger. Har ikke bare én fast rytme/stil.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Vått, dypt og med stor innlevelse. Hun kan gjerne sitte på kne foran meg. La leppene omkranse penis helt inn til roten, la den sakte gli ut og inn igjen, for så å slikke skaftet og ballene. Prosessen gjentas så mange ganger som behøves. Litt blikkontakt setter en ekstra prikk over i'en. Etterhvert lar hun meg komme i munnen hennes, hvorpå hun svelger satsen med ett stort smil. Noen frivillige?!
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Fortrinnsvis med munnen. Gjerne bruke tungen også. Svelge er et must, ellers føles sugingen ut som den er gjort forgjeves.
Gjest Katten. Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Spør partneren din hvordan han foretrekker det. Selv trenger jeg det litt røft, siden jeg er litt mindre sensitiv enn de fleste gutter. Mye kraft med tunga, spesielt på strengen og området rundt der på kukhodet - mye nerver som ligger der. Klarer du å kombinere det med runking, er du i mål for min del (evt jeg er i mål i munnen din).
G3ntl3man Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Varierer fra gang til gang, fra jente til jente - men det å kunne se at en jente nyter å gi meg den nytelsen er vel det som hisser meg mest opp...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå