Gå til innhold

Hun vil ikke suge meg

Fremhevede innlegg

Gjest voksen mann
Skrevet

Har fulgt med på forumet sånn litt til å fra. Mulig lignende emne har vært oppe før.

Har fundert en stund over "problemet mitt". Tenkte den rette plassen var å spørre her, hvor jeg regner med endel jenter/damer/kvinner er innom å leser.

Jeg er nå i ett nytt forhold. Sånn ca 4 mnd gammelt. Vi har det veldig fint sammen og har blitt veldig glade i hverandre.

Jeg er og har alltid vært en leken og utforskende person seksuelt. Vil kalle meg erfaren.

Hun er mye mindre erfaren, og kanskje en litt mer sjenert type.

Vel, saken er den at hun er med på veldig mye som er nytt for henne sammen med meg. Og har likt alt hittil. Men, hun vil altså ikke suge meg. Prøvde meg forsiktig i starten. Spurte henne om hun ville smake litt på den osv. Men hun "trakk seg vekk". Jeg lot være en stund og regnet med det kom etterhvert. Noe det ikke har gjort.

Har snakket med henne om dette og hun sier det ikke har noe med meg og gjøre. Hun sier hun ikke har gjort det noe særlig i tidligere forhold heller.

Jeg har spurt om det er fordi hun ikke liker å ha noe i munnen, men nei ikke derfor. Smaken?(hvis det kan smake noe) Nei ikke derfor. Jeg har spurt om kan bare begynne med litt lett tunge ytterst på pikken om ikke annet. Nei, hun "trekker seg vekk".

Det har ikke vært snakk om at hun skal suge meg til jeg kommer, da jeg ikke har noe behov for det.

Kan nevne at hun elsker at jeg slikker henne.

Jeg begynner å bli litt frustrert fordi det med gjensidig oralsex har alltid vært en naturlig (og viktig) del av mitt sexliv. Og dette temaet har aldri vært noe isue før så helt nytt for meg.

Vel for å gjøre det litt kort så lurer jeg vel egentlig på hvor vanlig dette er. Er det mange av dere damer som overhode ikke vil suge? Og hvis så, hvorfor ikke. Vært fint og få noen seriøse svar på dette.

Føler liksom jeg må gjemme pikken. Skamme meg litt over den. Den får liksom ikke helt være med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig for meg å sette meg inn i din kjærestes situasjon, for hvis jeg er hodestups etter noen - så vil jeg ha ham med hud og hår. Jeg kunne vel, bokstavelig talt, tenkt meg å spise han opp :gjeiper:

Oralsex er altså noe av det beste jeg kan gi bort. Jeg elsker å gi han nytelse på den måten, noe som igjen tenner meg enormt.

Du sier at HUN elsker å motta oralsex. Siden hun er såpass "frisinnet", kan det være at hun kan ha opplevd noe som gjør at å suge en mann er ekkelt for henne? Dette er selvsagt bare spekulasjon, men jeg synes det er fryktelig rart at en kvinne ikke gjør dette på mannen. Ihvertfall hvis hun påstår at det verken er lukten eller smaken. Noe annet MÅ det da nødvendigvis være...

Skrevet

Min nåværende kjæreste suger jeg nårsomhelst, mens min ex likte jeg det ikke i det hele tatt. Nåværende, ingen lukt/smak, ex, fryktelig lukt og ikke god smak. Han hadde muligens et problem som forårsaket det, for han var et hygienisk menneske.

Skrevet

hvis jeg skal suge en fyr må det være en jeg har 110% tillit til, og jeg gjør det da KUN for å glede han, og liker det absolutt ikke selv. Det er helt uaktuellt at han skal komme i munnen min.

Men dette kommer nok av at jeg som ung ble tvunget til å suge en vilt fremmed mann.

Ved å suge noen føler jeg at jeg har null kontroll, og kan ofte få en følelse av å bli kvalt/brekke meg.

Min erfaring er at mange menn liker å presse den enda lenger inn enn hva som er naturlig for meg og/eller hode i hodet mitt å være med å presse det ned.

Som sagt, jeg gjør det, men da skal jeg ha vært lenge i et forhold med fyren og føle meg veldig trygg. han må på forhånd vite hvordan jeg føler det.

Kan det være en dårlig erfaring som gjør at hun ikke vil er det viktig at du er klar over dette. Prøv å snakke med henne om det....

• Liker 4
Skrevet

Personlig synes jeg det er avtennende dersom jeg føler meg presset til å suge. Jeg liker å få rom til å ta initiativet selv.

Vet ikke hvor mye du har hintet og eventuelt mast på henne, men jeg tror det er viktig at du ikke presser når du møter motstand i henne. Du forteller at du har prøvd å snakke med henne, noe som jo er bra, og som for så vidt er eneste løsning på problemet, da ingen andre her kan fortelle deg hva hun føler.

4 mnd er ikke så lenge heller, kanskje hun synes det er vanskelig å åpne seg for deg? - eller kanskje hun ikke er vant med å suge, og trenger litt tid på å venne seg til det hele?

• Liker 7
Skrevet

Takker for svar så langt :)

Har snakket med henne endel om det. Men hun sier egentlig lite om det. Har tatt opp om hun har noen dårlige erfaringere eller hendelser. Men nei sier hun. Og jeg trenger absolutt ikke dytte den langt ned i halsen på henne. Det tenner meg ikke spesielt. Heller suging/slikking på hode og nedover pikken. Har som sagt nevnt hun kan begynne med det forsiktig. Men hun trekker seg vekk. Og ja, hun elsker å bli slikket selv. Både foran og bak, noe jeg mer enn gjerne gjør også. Ja, så jeg er frustrert.

Skrevet

Hvis hun liker å bli slikket både her og der, så kan jeg ikke se at å suge deg vil være noe mer skittent enn noe annet.

Skjønner din frustrasjon. Én ting er at det ikke skjer (det finnes jo annet man kan gjøre), men jeg hadde følt meg spedalsk.

Fint at dere er glade i hverandre, men for min del hadde det blitt et så stort problem - og et så jævla hakk i selvbildet mitt - at jeg etterhvert ikke hadde maktet mer.

Skrevet (endret)

Jeg tenker at du kanskje må gi henne litt tid? Å ikke presse henne, for jeg tror jeg hadde følt meg presset i en slik situasjon, og da hadde jeg nok syntes hele greia var ganske ekkel.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 3
Gjest voksen mann
Skrevet

det er nettopp det sobril... jeg føler meg litt annerledes om ikke akkurat spedalsk. Men begynner å få komplekser for kroppen/pikken min. Jeg har aldr hatt problemer med selbildet eller selvtilliten. Men begynner å kjenne på det nå. Men det er jo leit å bryte ett forhold pga av dette. Men igjen så er dette en veldig viktig del av min sekualitet. Kan jeg leve uten? Leser en del eksempler på menn som lever i forhold der de ikke for utløp for sine seksuelle tenninger. Og etterhvert finner de andre steder. Jeg vil ikke dit. Isåfall må forholdet avsluttes først. Men jeg er jo veldig glad i henne blitt. Og som en sa over her det er jo nokså nytt ennå. Men føler vel at det vil uansett bli galt. Liker ikke tanken på at hun gjør det fordi hun føler hun må det.

Skrevet

Og "hun har ikke gjort det noe særlig i tidligere forhold"? Betyr det at hun HAR gjort det, men at hun ihvertfall IKKE gjør det med deg?

Gjest voksen mann
Skrevet

Hun har gjort det tidligere. Men ikke noe særlig mye. Hva det egentlig måtte bety.

Skrevet

Kjenner igjen det du sier ang selvfølelsen din. Men vanskelig å si hva du skal gjøre:/ er jo ikke alle damer som liker å suge heller, MEN, da er det alltid en grunn til det.. Og det er det nok bare hun som kan svare på!

Skrevet

Du får bare bestemme deg for om dette er noe du klarer å leve med. Klart slike ting går utover selvfølelsen. Har selv vært i lignende situasjon, og det er ingen god følelse når man tror hun synes en kroppsdel du har er ekkel. Jeg gikk til slutt, for jeg merket det var destruktivt. Da hadde jeg vært altfor tålmodig med henne, og selvtilliten hadde allerede fått seg en god knekk.

Skrevet

Dere er jo helt i starten på et forhold. Du løser i hvert fall ikke noe med å presse henne, eller ved å legge ut innlegg om hennes mangler på et nettforum...

• Liker 1
Gjest voksen mann
Skrevet

Dere er jo helt i starten på et forhold. Du løser i hvert fall ikke noe med å presse henne, eller ved å legge ut innlegg om hennes mangler på et nettforum...

var egentlig redd noen skulle oppfatte det slik som du. At det handler om hennes "mangler"

Det handler vel mest om meg. Hvis du leser teksten.

Og har ikke brukt noe imot henne. Mer om min opplevelse av dette. Mine tanker og følelser.

Og jeg var vel mest ute etter andres erfaringer med dette. Det er jo nettopp dette forumet handler om.

Skrevet

Det kan være mange ulike grunner til at hun ikke vil suge deg, men det er jo ikke lett å vite hvorfor når hun ikke forteller det til deg. Mitt beste tips er å fortelle henne at hun må ta seg den tiden hun trenger, og altså ikke mase på henne (da skjer det nok i hvert fall ikke!). I tillegg kan du jo ta henne med i dusjen, så er hun sikker på at du hverken lukter eller smaker ekkelt, og ikke minst forsikre henne om at du ikke under noen omstendigheter kommer til å presse hodet hennes nedpå eller noe lignende. Det er jo ikke sikkert det er noen av de tingene som hindrer henne, men da er du i hvert fall sikker på at du har lagt alt til rette for at hun (og du, så klart!) skal kunne få en positiv opplevelse.

Hvis hun allikevel ikke vil - så kan du jo ikke gjøre noe annet enn å respektere det. Selvfølgelig er det kjipt, gjensidig oralsex skulle da bare mangle. Men vil man ikke, så vil man ikke.

• Liker 2
Skrevet

eller ved å legge ut innlegg om hennes mangler på et nettforum...

Han spør her fordi han vil ha tips og råd, og da er det ikke utenkelig at det kan hjelpe :)

• Liker 1
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg synes du skal ta det opp med henne på en fin og ømfintlig, men direkte måte. Fortell henne at du har tenkt på dette med oralsex i det siste, og at selv om du respekterer at hun ikke vil gjøre det og ikke vil presse henne til det, så lurer du på hva grunnen til det er. Det må ligge noe bak her. Kanskje har hun hatt en dårlig opplevelse, kanskje synes hun det er ekkelt og avtennende, kanskje er det en slags mental sperre der. Kan jo også hende hun ikke vet hvordan man gjør det og hun er flau for det? Ta praten en gang hun ikke kan vri seg unna med et unnvikende svar, feks hvis dere sitter og snakker på kvelden bare dere to, og uten tv eller pc på. Når du finner ut hva grunnen er, vil det være lettere for deg/dere å jobbe med problemet, eller så må du finne ut om du kan slå deg til ro med å ikke bli sugd i dette forholdet. Lykke til uansett!

Skrevet

Vet hun at du ikke har noen planer om å komme i munnen hennes? Hun siste jeg hadde sex med var livredd for det, men hun kunne helt fint suge meg likevel, og gjorde det alltid på eget initiativ.

Skrevet

Kan jo også hende hun ikke vet hvordan man gjør det og hun er flau for det?

Tenkte tanken jeg og... Kan jo hende hun rett og slett er redd for å gjøre det "feil"? Kanskje hun har opplevd at hun har sugd en, så har han ikke likt det, og nå er hun usikker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...