AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Jeg sliter med at jeg er ekstremt utålmodig, og lurer på om folk har tips og råd til hvordan jeg kan ta det litt mer med ro, stresse ned og vente på ting? Jeg klarer f.eks ikke å ta bussen, da jeg hater å vente på bussen. Jeg røyker, men etter en halv røyk begynner jeg å kjede meg, og bare tripper for å røyke ferdig så jeg kan gå inn. Jeg blir sint hvis f.eks kjæresten sier at han har en overaskelse til meg når jeg kommer hjem, fordi jeg hater å ikke vite hva som skjer, eller hva jeg har i vente. Skal nevnes at jeg som regel hater å ikke planlegge ting (noen untak, hvis jeg har en "ikke-planleggende dag"), at jeg blir dritforbanna hvis ting ikke går som jeg har planlagt (at f.eks det er en ulykke på vei til jobb så jeg ikke rekker å kjøpe meg en iste eller hvis noen ikke kan komme til avtalt møte alikavel), at jeg stresser noe utrolig mye over ingen verdens ting og at småtting som en feil-giring eller at vi er tomme for ost kan ødelegge dagen min (Huff, nå høres jeg ut som en skikkelig grusom person..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå