Gå til innhold

Tantethea


tantethea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

And then it's days like this!

Så har kjæresten min gjort en enorm U-sving, og bestemt seg for å flytte til byen min, etter to år med avstandforhold. Hvilken lykkelig dag dette ble! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er dagen! Kjæresten min kommer på besøk! Hurraaa!

og hundene i kollektivet har forflyttet seg til sine egne hjemplasser for å feire nyttår. Herrefred som jeg gleder meg!

Inatt fikk jeg ikke sove, fordi jeg leste i et interiørblad rett før sengetid. Det resulterte i en god del ideer som måtte få utløp akkurat der og da. Klokken 03.00 på natten ble jeg ferdig.. og stuen er totaltforandret, lysere og godere! (for denne gang). Fikk til og med laget en fotskammel inatt!

Har ikke gjort så mye annet idag enn å fortsette med omplasseringen av saker og ting her hjemme. Litt ordnings med planter, malerier, en telefonsamtale med mor som akkurat har kommet hjem fra en lang ferie i vietnam, og produksjon av en ny skulptur! (haha takk ikea for deres aldeles nydelige papirposer!) Må også få nevne at skrotten har fått kose seg med litt sol på tube ikveld, mmmmmm.

Har lyst til å fortsette med litt kreativt arbeid, men siden kroppen min har bestemt seg for å være deprimert, så er ikke energinivået akkurat i 100.

Da er det greit å kose seg med alle menneskers rare/triste/underholdene/morsomme historier her inne på KG. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...