Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Hei! Jeg har flytta til ny by for å studere. Lurte på om jeg kan få ny resept på p-piller der? Eller må jeg bestille time hos fastlegen hjemme for å få ny resept?
Gjest Mauna Lee Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Hvis det er en litt større by, så har de kanskje en slags helsestasjon/helsetjeneste for studenter. Vet hvertfall at Trondheim hadde det hver onsdag, og der var det fullt mulig å ordne p-piller å sånn. Sjekk med studentsamsipnaden
Nalla Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Prøvde å få meg time på legesenteret da jeg flyttet for å studere, men fikk da streng beskjed om at det tok minst 4-6 uker før jeg kunne få en time. Så jeg dro hjem, byttet fastlege på minside.no og fikk time etter to uker ca. Hvis du først skal studere der en stund kan det jo være greit å bytte fastlege likevel?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Jeg studerer i trondheim. Noen som vet om det fortsatt er mulig å få fiksa det der? Eller bør jeg bare bestille time nå når jeg er hjemme på juleferie?
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Jeg studerer i trondheim. Noen som vet om det fortsatt er mulig å få fiksa det der? Eller bør jeg bare bestille time nå når jeg er hjemme på juleferie? http://www.sit.no/helsestasjon/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå