Gå til innhold

Hjelp! "kroppen ute av kontroll" - igjen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff, jeg har det helt grusomt for tiden. Prøver virkelig så godt jeg kan, og har skaffet meg hjelp hos legen min. Men likevel så er jeg rådvill, og det er så vondt.

Jeg har opplevd angst før, men nå er det tilbake, og det er som jeg ikke klarer å takle det igjen. Jeg lå å skalv som et aspeløv i sted, og måtte opp å varme meg varm melk som for 1 år siden da jeg også hadde det slik. Er jeg virkelig tilbake der igjen? :(

Er jeg bare i en dal, eller må jeg gjennom hele "prossesen" på nytt. Det er så vondt og jeg ander ikke hvorfor det kom nå. Jeg hadde det jo så greit....eller.... ? Jeg skjønner ingenting i allefall. Noen som kjenner seg igjen?

Kroppen min har vært full av angst i noen uker nå. Og det blir liksom ikke bedre.. Er blitt deprimert av det. Har ikke lyst å sitte å føle synd på meg selv. Har virkelig ikke det. Men jeg blir så sliten av dette. Hvor mye skal man presse seg selv? Jeg prøver å gjøre ting, men føler ingen glede. Jeg har kommet meg ut av dette før. Men det er så nedtur å kjenne disse ekle følelsene igjen...

Sorry, ble litt frem og tilbake innlegg. Måtte bare få det ut... :( :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...