Gå til innhold

Hva gjør dere ift musikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette gjelder altså dere som skal ha bryllupsfest og ser for dere musikk, dvs slik at gjestene og dere har noe å danse til. Hva har dere valgt? Selv har vi valgt et band som skal komme og spille for oss hele kvelden. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har leid inn en pianist som akl spille under/etter virlse og under sangene når vi sitter ved bordet. Etter middagen tenker jeg bare cd/spilleliste med musikk vi har valgt. Jeg ønsker ikke å ha enmannsorkester e.l.

Skrevet

Jeg har leid inn en pianist som akl spille under/etter virlse og under sangene når vi sitter ved bordet. Etter middagen tenker jeg bare cd/spilleliste med musikk vi har valgt. Jeg ønsker ikke å ha enmannsorkester e.l.

Okay. Ja, jeg er i grunn enig, det var derfor vi gikk for band og ikke enmannsorkester. Har forøvrig en trompetist som skal spille for oss under vielsen, samt at han ene i bandet skal spille taffelmusikk under middagen. :)

Skrevet

Vi hadde spilleliste til å danse til, men foreldrene mine leide inn en sanger som spilte piano og sang noen sanger som et innslag under middagen. I tillegg spilte og sang onkelen min både i vielsen og under middagen (han er proff musiker og sanger).

Musikken var en av de tingene vi ikke ville prioritere å bruke penger på. Band koster ofte en del penger, og en person som liksom skal spille popmusikk å danse til synes jeg ofte blir litt kleint. Man vet ofte ikke hva man får, med spilleliste vet man ihvertfall det, og selv om det er litt jobb å sette sammen, var vi fornøyd med det. Det var ikke noe problem med stemningen ihvertfall.

Skrevet

Vi hadde spilleliste til å danse til, men foreldrene mine leide inn en sanger som spilte piano og sang noen sanger som et innslag under middagen. I tillegg spilte og sang onkelen min både i vielsen og under middagen (han er proff musiker og sanger).

Musikken var en av de tingene vi ikke ville prioritere å bruke penger på. Band koster ofte en del penger, og en person som liksom skal spille popmusikk å danse til synes jeg ofte blir litt kleint. Man vet ofte ikke hva man får, med spilleliste vet man ihvertfall det, og selv om det er litt jobb å sette sammen, var vi fornøyd med det. Det var ikke noe problem med stemningen ihvertfall.

Vel, nå hadde bandet vi leide en hjemmeside, med blant annet låter de har spilt inn, spillelister osv. Jeg foretrekker band framfor cd, selv synes jeg det er kleit. Godt vi er forskjellige. ;)

Skrevet

Vi har leid en DJ i 5 timer, så tror det vil fungere godt for oss:)

Skrevet

Vi har leid en DJ i 5 timer, så tror det vil fungere godt for oss:)

hva må dere betale for en dj i 5 timer?

Skrevet

Vi gifter oss i Sverige, så prisene skiller kanskje litt? For allt utstyret, ferdig oppsetting, og 5 timer spilling ble det litt over 5000,- NOK, og det syns vi var en fin pris:) vi leide fra selskap som har mange dj'er, slik at det alltid finnes en i backup dersom "vår" dj blir syk eller forhindret..

Skrevet

Vi skal ha spilleliste på data/iPod. Vi vil ikke prioritere penger på et band, fordi vi har så ulik musikksmak. Dessuten har gubben et ganske godt øre for lyd, så han har fikser det :)

Skrevet

Vi gifter oss i Sverige, så prisene skiller kanskje litt? For allt utstyret, ferdig oppsetting, og 5 timer spilling ble det litt over 5000,- NOK, og det syns vi var en fin pris:) vi leide fra selskap som har mange dj'er, slik at det alltid finnes en i backup dersom "vår" dj blir syk eller forhindret..

Hei Thinkerbelle - vi gifter oss også i Sverige til sommeren og er på jakt etter en DJ. Lyst til å poste informasjonen om selskapet dere leier fra her?

På forhånd takk :)

Skrevet

Skal sjekke opplysninger og kommer tilbake til deg:)

Skrevet

Skal sjekke opplysninger og kommer tilbake til deg:)

Supert, takk!

Skrevet

Vi har leid inn et tomannsband som skal synge to sanger under vielsen, taffel under middagen og 3 timer på kvelden. Betaler 11 000 kr for dette.

Skrevet

Hei!

Vi booket på deejays.nu :)

Skrevet

Jeg er fan av livemusikk. I de bryllupene jeg har vært har det vært en stor suksess

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...