Gå til innhold

Nyrebekkenbetennelse

Fremhevede innlegg

Gjest youlookslashy
Skrevet

Fikk sterke smerter i korsrygg og mage 11:45 på kvelden første juledag, og slet med kvalme o.l hele natten, oppkast osv før jeg til slutt sovnet i 5-6 tiden. I går rundt 8-tiden kjørte vi straka vegen til legevakten, hvor jeg hadde begynt og ha et _høyt_ konsentrat med blod i urinen. Ble påvist nyrebekkenbetennelse og fikk antibiotika og råd om og ta et par smertestillende. Smerten har vært mye mindre i dag og har ikke tatt noen andre smertestillende enn 400mg kl 8 i morges. Er forsåvidt mye bedre i dag, men merker jeg blir kvalm av og gå "fort" osv. Har klart og holde nede mat i dag, noe som har vært godt for magan kjente jeg.. Var kraftig sulten.

Det jeg lurer på er om noen har slitt med det samme og kjenner til noe som lindrer smertene en del, og som muligens "påskynder" legingsprosessen? Skal i begravelse m/ kaker og kaffe i morgen, og må derfor være ute av huset store deler av dagen uten å ha mulighet til å legge meg ned...

Takk på forhånd for tips! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda :klemmer:

Dette er et meget "ufint" tips, men hasj hjelper faktisk...................

Skrevet

om det her i det hele tatt var et seriøst tips hadde jeg aldri vært stein i en begravelse, og spesielt ikke en slektnings.

Hilsen TS

• Liker 1
Skrevet

Antibiotikaen må få lov til å gjøre jobben sin, det er ikke noe annet du kan gjøre nå.

Fikk du ikke noe tips på smertestillende av legen? Ibux og paracet sammen er ganske effektivit, og fås uten resept.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...