Gå til innhold

Bra kennel?


Mokka

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ute etter en bra Kennel for huden min. Det er veldig viktig for meg at dette er et ordentlig sted hvor hunden min kan føle seg trygg. Bor i Bærum, så noe i nærheten hadde vært fint. Noen som har hatt hunden sin på Kennel og er fornøyd med stedet?? Jeg betaler gjerne litt ekstra så lenge jeg vet at hunden min får det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ALDRI sett hunden bort til kennelen på Alnabru i Oslo hvertfall. Sykt mye grusomt som skjer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALDRI sett hunden bort til kennelen på Alnabru i Oslo hvertfall. Sykt mye grusomt som skjer der.

Det tar du på PM, ikke åpent i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kennelen i Nittedal har jeg bare hørt skryt om, også fra skilsmissepar med hund. Det ligger ikke så langt unna og hundene har ikke klaget. Flere jeg kjenner har brukt samme kennel mange ganger. Har også inntrykk av at de hører på dine ønsker ang hunden.

Er selv skeptisk til å sette min hund på kennel, men det er kanskje fordi han er en gammel traver som ikke har vært på utstilling engang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustyvel

ALDRI sett hunden bort til kennelen på Alnabru i Oslo hvertfall. Sykt mye grusomt som skjer der.

Som hva da? Send gjerne PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tar du på PM, ikke åpent i forumet.

Bør det ikke nåes ut til så mange som mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør det ikke nåes ut til så mange som mulig?

Man "navngir" ikke en kennel på denne måten, i et åpent forum. Kennelen får ikke svart for seg, og det er også mange som blir svertet på denne måten uten at det egentlig er hold i anklagene.

På hundefora som hundesonen og canis er ikke det her akseptert, og det forekommer nesten aldri.

Endret av L. Kennedy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo se litt på Standal i Hakadal. Ingen privatpersoner som kan passe hunden?

Takk for svar. Hjemmesiden virket veldig proff, men man skal jo ikke stole på alt man leser. Noen som har erfaring med selv å hatt hund på Stendal? Har dessverre ingen som kan passe henne :) Kjenner jeg er veldig skeptisk til å sette henne på Kennel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kennelen i Nittedal har jeg bare hørt skryt om, også fra skilsmissepar med hund. Det ligger ikke så langt unna og hundene har ikke klaget. Flere jeg kjenner har brukt samme kennel mange ganger. Har også inntrykk av at de hører på dine ønsker ang hunden.

Er selv skeptisk til å sette min hund på kennel, men det er kanskje fordi han er en gammel traver som ikke har vært på utstilling engang. :)

Vet du hva Kennelen heter? Prøvde å søke på Kennel og Nittedal, men kom ikke opp noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva Kennelen heter? Prøvde å søke på Kennel og Nittedal, men kom ikke opp noe.

Hakadal ligger i Nittedal, så det er ikke umulig at det var Standal det var snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Hjemmesiden virket veldig proff, men man skal jo ikke stole på alt man leser. Noen som har erfaring med selv å hatt hund på Stendal? Har dessverre ingen som kan passe henne :) Kjenner jeg er veldig skeptisk til å sette henne på Kennel.

Vet du hva Kennelen heter? Prøvde å søke på Kennel og Nittedal, men kom ikke opp noe.

Det var Standal jeg mente, og Hakadal er kanskje mer presis adresse enn Nittedal. Vet om flere som har gode erfaringer derfra. Men det finnes sikkert flere kenneler like utenfor Oslo. Er også litt skeptisk til kennel og hund som ikke er vant med det og tror jeg ville besøkt kennelen og forhørt meg på telefonen om hva de kan tilby. De fleste vil vel at hunden skal få litt individuell oppfølging så forstår at du er skeptisk. Men har bare hørt postivt om Standal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Standal jeg mente, og Hakadal er kanskje mer presis adresse enn Nittedal. Vet om flere som har gode erfaringer derfra. Men det finnes sikkert flere kenneler like utenfor Oslo. Er også litt skeptisk til kennel og hund som ikke er vant med det og tror jeg ville besøkt kennelen og forhørt meg på telefonen om hva de kan tilby. De fleste vil vel at hunden skal få litt individuell oppfølging så forstår at du er skeptisk. Men har bare hørt postivt om Standal.

Så bra. Kanskje jeg skal prøve standal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...