AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Hei! Jeg har etter en turbulent periode, endelig fått en psykolog jeg kan snakke med. Trodde lenge at jeg hadde angst, fordi jeg fikk forskjellige rare panikkanfall. Etter hvert viser deg at psykologen mener jeg er deprimert, en såkalt undertrykt depresjon som jeg ikke lar komme frem i lyset som følge av en sorg fra jeg var mindre. Derfor får jeg angst som følge av dette. Jeg føler at hennes foreløpige diagnose stemmer godt med livet mitt, etter å ha tenkt meg litt om og etter mange samtaler. Nå har det seg slik at psykologen sa jeg måtte finne ut hvordan jeg skal få dette ut. (hun skal selvfølgelig veilede meg og hjelpe..) Og at jeg må la dette komme frem i lyset. Jeg vet hvordan jeg har det, og det var jeg selv som tok initiativet til psykolog, så jeg vet godt hva det er jeg strir med. Men jeg klarer ikke få sorgen/depresjonen ut. Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal gjøre det? Jeg har prøvd å gråte når jeg føler meg trist, men gråten kveles fort, fordi jeg alltid har prøvd å fremstå som sterk. Er det noen her inne som har hatt noe liknende, og som fikk det ut på en eller annen måte? Kanskje noen har noen tips og råd! Takk for svar:)
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Hva med hypnose? Da jobber behandleren seg ned i underbevistheten og drar frem "grums" til overflaten, som dere jobber dere gjennom sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå